شناسهٔ خبر: 61310998 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«هاآرتص» گزارش داد؛

برنامه معترضان برای فلج کردن رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از برنامه معترضان برای گسترش دامنه اعتراضات خود در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، روزنامه هاآرتص گزارش داد که معترضان صهیونیست در اراضی اشغالی قصد دارند دایره اعتراضات خود را علیه لایحه اصلاحات قضائی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گسترش دهند.

معترضان صهیونیست قصد دارند اعتراضات خود را به مرحله فلج کردن رژیم صهیونیستی سوق دهند تا شاید، فشار‌ها بر کابینه این رژیم افزایش پیدا کرده و از طرح جنجالی خود عقب نشینی کند.

روزنامه هاآرتص گزارش داد که بر اساس طرح و برنامه معترضان، تعداد بیشتری از نظامیان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی، از خدمت سرپیچی خواهند کرد. همچنین بر شرکت‌های بزرگ و نهاد‌های کارگری برای اعتصاب علیه لایحه اصلاحات قضائی که قرار است مرحله دوم آن طی روز‌های آتی در پارلمان رژیم صهیونیستی به تصویب برسد، اعمال فشار خواهد شد.

سازمان دهندگان اعتراضات در اراضی اشغالی، قصد دارند از روز سه شنبه تا روز دوشنبه هفته بعد، فعالیت‌های خود را گسترش دهند چرا که در این بازهه زمانی، ممکن است بخش دوم و سوم لایحه مذکور در پارلمان رأی آورد.

همچنین قرار است یک نشست میان سازمان دهندگان اعتراضات با فعالان اقتصادی برجسته، برای بررسی موضوع اعتصاب برگزار شود. آن‌ها پیش بینی کرده‌اند که روز‌های آتی، فشار‌ها بر شرکت‌ها ونهاد‌های مختلف برای آغاز یک اعتصاب گسترده و فراگیر افزایش پیدا کند.

هاآرتص به نقل از یکی از معترضان گزارش داد که از روز پنجشنبه آتی، اعتصاب‌های فراگیر در آستانه تصویب مرحله سوم لایحه اصلاحات قضائی، آغاز خواهد شد. هممچنین گزارش شده است که معترضان قصد دارند مسیر‌ها را در شهر‌های اراضی اشغالی بسته و یک تظاهرات گسترده مقابل مقر کابینه در حیفا برگزار کنند.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تظاهراتی، مقابل منازل اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی و همچنین در دیگر شهر‌های اراضی اشغالی برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه آتی نیز، یک تجمع از سوی موافقان اصلاحات قضائی در تل آویو برگزار خواهد شد و معترضان به این لایحه در برابر آن‌ها صف بندی خواهند کرد.

رسانه‌های عبری زبان شب گذشته گزارش دادند که تعداد زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو، برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

این رسانه‌ها، به گزارش منتشر شده از سوی شرکت «crowd solution» اشاره کردند که در آن تعداد معترضانی که شب گذشته علیه لایحه اصلاحات قضائی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده بودند، ۱۴۱ هزار صهیونیست، برآورد شده است.

این در حالیست که «گادی آیزنکوت» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنان شب گذشته خود اعلام کرد که شرایط امنیتی در این رژیم، خطرناک‌ترین اوضاع از ده‌ها سال قبل تاکنون به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما