شناسهٔ خبر: 61207432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان از برگزارکنندگان جشن‌های غدیر

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان از برگزارکننده جشن‌ها و برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت و حضور پرشور مردم قدردانی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اصفهان ؛حجت الاسلام اسماعیل دست افکن گفت: به همت مردم ولایت مدار استان اصفهان، در دهه ولایت و امامت، هزاران جشن مختلف و و ایستگاه‌های صلواتی و موکب در جای جای مناطق این استان برپا و یک میلیون پرس غذا توزیع شد.
وی افزود: مردم استان اصفهان در کنار ملت ایران و عاشقان ولایت و دلدادگان به ساحت مقدس امیرالمؤمنین (ع) در اقصی نقاط جهان، پرچم احیای این فریضه را به‌دست گرفته و امسال شورانگیزتر از سال‌های گذشته به احیای غدیر و فرهنگ سازی آن همت گماشتند.
دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان اظهار امیدواری کرد که این حرکت طلیعه‌ای باشد تا در سال‌های آینده با حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم در کنار عزاداری‌های دهه محرم بویژه عاشورا همچنین اربعین حسینی، حرکت به سمت آرمان جهانی ظهور منسجم‌تر شود.

 

<div id="video-display-embed-code_9867349"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3909603/9867349?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما