شناسهٔ خبر: 61156552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خانه ای که بعد از شهید هم همچنان، محل وصلت است؛

ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب»

همزمان با عید غدیر، هزار و پانصدمین ازدواج ساده هم در منزل شهید اصفهانیِ مدافع حرم، مسلم خیزاب سر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اصفهان؛  خانم رنجبر، همسر این شهید مدافع حرم می گوید: از زمان زندگی با همسرم، دختر و پسرهای مذهبی را به یکدیگر معرفی می کردیم، اعتقاد شهید این بود که در بین قشر مذهبی، به دلیل حیایی که وجود دارد، پیدا کردن هم کفو سختتر است؛ پس، افرادی باید جوانان مذهبی را به همدیگر معرفی کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9856293"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3907030/9856293?width=400&height=300"></script></div>

وی ادامه می دهد: بنده به همسرم می گفتم از این واسطه گری نمی ترسید؟ ولی او می گفت ما معرفی می کنیم، ولی تایید نمی کنیم و این، خودِ دختر و پسر و خانواده شان هستند که باید با تحقیق به نتیجه برسند.

خانم رنجبر می گوید: بعد از شهادت همسرم هم به واسطه ارادتی که دختران جوان به شهدا داشتند یا دعوتهایی که از بنده می شد، ارتباط صمیمی دختران جوان با بنده زیاد شد و از طرفی هم، چون پسرهای زیادی دیده بودند که دختران جوان و محجبه زیادی همیشه کنار بنده هستند، به واسطه خانواده شان از بنده درخواست معرفی گزینه برای ازدواج می کردند.

به گفته او، تا الان، عقد هزار و ۵۰۰ ازدواج در این منزل بسته شده و این افتخاری است که خودِ شهید، نصیب وی کرده.

ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب» ازدواج با اسم رمز «شهید خیزاب»

نظر شما