شناسهٔ خبر: 61165311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پارکینگ‌ها، سایبان و استراحتگاه‌های مهران مهیای اسکان زوار می‌شوند

خبرگزاری صدا و سیما

وزیر کشور بر لزوم سرعت بخشی به احداث پارکینگ‌ها، سایبان‌ها و استراحتگاه‌های در مرز بین المللی مهران با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ احمد وحیدی پس از دیدار با همتای عراقی خود در مرزبانی منطقه ۳ بدره عراق، از بخش‌های مختلف پایانه پارکینگ‌ها ،سایبان و استراحتگاه‌های مهران مهیای اسکان زوار می‌شوندبرکت بازدید و در جریان پیشرفت مراحل مختلف احداث سایبان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس در مجموعه قرار گرفت.

وی در این بازدید خواستار احصای نیازمندی‌ها و کمبود‌های پایانه برکت شد و تاکید کرد:ایستگاه‌های اتوبوس‌ها، ون‌ها و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی باید در این پایانه مجزا و روند احداث ایستگاه‌های اتوبوس و سایبان‌ها باید شتاب بیشتری دنبال شود.

وزیر کشور همچنین در بازدید از مسجد حائری و حسینه بعثت در منطقه رستم آباد مهران بر خدمات دهی هم جانبه به زوار تاکید کرد و گفت: مکان استراحت زوار مجهز به وسایل سرمایشی باشد و آبسردکن‌ها به تعداد مورد نیاز در تمامی استراحتگاه مهران و شهرستان‌های زائر پذیر جانمایی شود.

مسجد حائری در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع ساخته شده است که سه هزار متر مربع فضای بیرونی دارد که پیش بینی شده در فضای بیرونی آن سایبان برای استراحت زوار احداث شود.

مسجد حائری و حسینیه بعثت منطقه رستم آباد مهران ظرفیت اسکان ۴ هزار نفر را دارد.

نظر شما