شناسهٔ خبر: 60989471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امسال گذرنامه ویژه اربعین به قوت خود باقیست 

خبرگزاری صدا و سیما

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: امسال صدور گذرنامه ویژه اربعین حسینی به قوت خود باقیست و تمهیدات لازم برای صدور آن صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ میر احمدی در جریان بازدید از مرز مهران با اشاره به توافق با کشور عراق در خصوص صدور گذرنامه ویژه  اربعین حسینی اظهار داشت: امسال صدور گذرنامه به قوت خود باقیست و تمهیدات لازم برای صدور آن صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: مرز‌های مهران خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق امسال محل تردد زائران برای سفر به عتبات عالیات خواهند بود.
 
رییس ستاد مرکزی اربعین در ادامه یادآور شد: برخلاف سال گذشته تردد در مرز خسروی کرمانشاه در اربعین امسال ۲۴ ساعته و به صورت شبانه روزی خواهد بود.
 
میر احمدی همچنین از آماده شدن زیرساخت‌ها برای تردد روان زائران از مرز‌ها به ویژه در مرز مهران خبر داد و عنوان کرد: تمهیدات لازم با کشور عراق برای افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران اندیشیده شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_9819325"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3897688/9819325?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما