شناسهٔ خبر: 61088079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در فارس:

استفاده از ابزار تبلیغی برای صیانت از ولایت ضروری است

ایرنا

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: برای صیانت از ولایت نیازمند ابزار تبلیغی مناسب هستیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس عصر دوشنبه در همایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه در شیراز افزود: وقتی ابزار مناسب در اختیار نداریم در صیانت موفق نمی‌شویم و ضربه می‌خوریم.

 وی، در خصوص شبکه امامت گفت: امروز به شبکه اجتماعی شبکه مجازی گفته می‌شود درحالی‌که در علوم اجتماعی فقط منظور شبکه مجازی نیست؛ بلکه یک جمعیتی که در هدف باورها و نحوه تأمین مالی با هم مشترک هستند شبکه است.

آیت‌الله دژکام در ادامه عنوان کرد: به نظر بسیاری از محققین علوم اجتماعی، روحانیت، مساجد و ائمه جمعه یک شبکه اجتماعی هستند.

 امام‌جمعه شیراز گفت: امروز شبکه روحانیت یک وظیفه سنگین بر عهده دارد، این شبکه اگر بخواهد در صیانت از ولی‌فقیه ایفای نقش کند باید چند کار انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس، افزود: از جمله کارها می‌توان به خوب فهمیدن مضامین و مفاهیم دینی به‌ویژه بحث ولایت رهبری، مبارزه و جهاد تبیین، تولی، رصد تهاجمات فرهنگی دشمن و تهیه ابزار تبلیغ و جهاد تبیین اشاره کرد.

 وی، ضمن تأکید بر لزوم تقویت آموزش در زمینه صیانت از ولایت اظهار کرد: اگر شبکه امامت می‌خواهد از ولایت صیانت کند باید نسبت به آموزش در این زمینه فکر جدی شود.

 امام‌جمعه شیراز: همچنین برای تبلیغ صیانت امکانات و ابزارهایی نیاز است که اگر این ابزارها را به شکل درست و مناسب آماده نکرده باشیم موفق نخواهیم بود.

 همایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت‌فقیه با حضور ائمه جماعت استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما