شناسهٔ خبر: 61074905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شیراز: استفاده از ابزار تبلیغی برای صیانت از ولایت ضروری است

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: برای صیانت از ولایت نیازمند ابزار تبلیغی مناسب هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله لطف الله دژکام، عصر دوشنبه درهمایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت فقیه در شیراز افزود: وقتی ابزار مناسب در اختیار نداریم در صیانت موفق نمی‌شویم و ضربه می خوریم.
وی، در خصوص شبکه امامت گفت: امروز به شبکه اجتماعی شبکه مجازی گفته می‌شود در حالی که در علوم اجتماعی فقط منظور شبکه مجازی نیست بلکه یک جمعیتی که در هدف باورها و نحوه تامین مالی با هم مشترک هستند شبکه است.
وی اظهار داشت: به نظر بسیاری ازمحققین علوم اجتماعی، روحانیت، مساجد و ائمه جمعه یک شبکه اجتماعی هستند.
امام جمعه شیراز گفت: امروز شبکه روحانیت یک وظیفه سنگین بر عهده دارد، این شبکه اگر بخواهد در صیانت از ولی فقیه ایفای نقش کند باید چند کار انجام دهد.
آیت الله دژکام افزود: از جمله کارها می توان به خوب فهمیدن مضامین و مفاهیم دینی به ویژه بحث ولایت رهبری، مبارزه و جهاد تبیین، تولی، رصد تهاجمات فرهنگی دشمن و تهیه‌ ابزار تبلیغ و جهاد تبیین اشاره کرد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت آموزش در زمینه صیانت از ولایت اظهار کرد: اگر شبکه امامت می خواهد از ولایت صیانت کند باید نسبت به آموزش در این زمینه فکر جدی شود.
امام جمعه شیراز: همچنین برای تبلیغ صیانت امکانات و ابزارهایی نیاز است که اگر این ابزارها را به شکل درست و مناسب آماده نکرده باشیم موفق نخواهیم بود.
همایش نقش شبکه امامت در صیانت از جایگاه ولایت فقیه با حضور ائمه جماعت استان های فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

نظر شما