شناسهٔ خبر: 61072245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سوداگران مرگ در شازند

در دستگیری ۴ قاچاقچی درشازند، بیش از ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری سوداگران مرگ در شازندبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرمانده انتظامی شازند از کشف بیش از ۵ کیلو گرم مواد مخدر طی چهار عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار سوداگر مرگ دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد 

سرهنگ ملک حسین چگنی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهباز شهرستان شازند در تحقیقاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در برخی از روستا‌های شهرستان مطلع شدند و تحقیقاتی نامحسوس برای دستگیری آن آغاز شد.

او گفت: سرانجام مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی منزل متهم را مورد بازرسی قرارداده و مقدار ۴ کیلو گرم تریاک، دو دستگاه ترازوی توزیع مواد مخدر و یک دستگاه کارت خوان سیار را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شازند افزود: مأموران انتظامی همچنین در حین کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه خودرو سواری که از جنوب کشور به سمت اراک در حرکت بود مشکوک و پس از متوقف کردن آن‌ها مقدار ۱ کیلو ۶۶۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو‌ها جا سازی شده بود با هوشیاری مأموران کشف شد.

سرهنگ چگنی با اشاره به دستگیری چهار متهم و توقیف سه دستگاه خودرو، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما