شناسهٔ خبر: 60366584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ۲ ماهه گذشته

کشف ۸۲ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی با استان فارس ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از توقیف یکدستگاه کامیون و کشف ۸۲ کیلو گرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و فارس خبر داد. 

سرهنگ"حسین شمسایی فرد" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون کشنده در حال انتقال یک محموله مواد مخدر از بنادر جنوبی کشور به سمت اصفهان است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شمسایی فرد افزود: با هماهنگی به عمل آمده با پلیس استان فارس، مأموران انتظامی شهرستان"پاسارگاد" پس از هماهنگی قضائی به این محور مورد نظر اعزام و با یک عملیات منسجم و به موقع مؤفق شدند کامیون را شناسایی و در عملیاتی متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۵۳ کیلوگرم تریاک و ۲۹ کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ شمسایی فرد  با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما