شناسهٔ خبر: 60031596 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اراک

در عملیات پلیس اراک ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ کیلو و ۳۷۲ گرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ  فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اعلام این خبر گفت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و همچنین ساماندهی معتادین متجاهر با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز و پاکسازی نقاط آسیب زا، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت دو روز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اراک قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک با همکاری عوامل انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده اعزام و در بازرسی از این نقاط، تعداد ۵ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۱۵ معتاد متجاهر را دستگیر که معتادین جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز بازپروری منتقل شدند.

او اضافه کرد: در این عملیات مقدار ۵ کیلو و ۳۷۲ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید، که دراین رابطه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اراک گفت: پلیس با تمام توان و اشراف اطلاعاتی خود در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه کند و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ مطمئن باشند، پلیس به کسی اجازه جولان و قانون گریزی را نخواهد داد و مجازاتی سخت در انتظار مجرمان خواهد بود.

نظر شما