شناسهٔ خبر: 61036104 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

از آخرین آپدیت بازی Sifu رونمایی شد

سیفو به پایان راه نزدیک شده / gamingbolt

صاحب‌خبر -

سیفو (Sifu) یکی از بهترین بازی های سال گذشته محسوب می‌شود و اکنون استودیو Sloclap از آخرین به روزرسانی آن رونمایی کرده تا به پشتیبانی از آن پایان ببخشد. 

استودیو Sloclap تریلری منتشر کرده است که در ابتدا تمام ویژگی‌ها و آپدیت‌هایی که سیفو پس از عرضه دریافت کرده است را نشان می‌دهد. استودیو Sloclap ویژگی‌هایی مثل درجه سختی‌ متنوع و مد آرینا را در یک سال گذشته به بازی Sifu اضافه کرده است، اما برای آپدیت آخر خبری از ویژگی‌های جدید نیست. 

این به روزرسانی شامل نقشه‌های جدید برای مبارزه با دیگران می‌شود، مادیفایرها و اصلاح کننده‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کند و ۷۵ چالش جدید برای شما به همراه دارد. در حال حاضر تاریخ عرضه این آپدیت مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از آن منتشر شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید. 

از آخرین آپدیت بازی Sifu رونمایی شد - ویجیاتو از آخرین آپدیت بازی Sifu رونمایی شد - ویجیاتو

داستان این بازی در مورد یک دانش‌آموز کونگ فو بوده که به دنبال انتقام از پنج قاتلی است که خانواده‌اش را به قتل رساندند. از این رو ساختار سیفو اینگونه خواهد بود: ما در راه رسیدن به این پنج نفر، ابتدا با زیردست‌های آن‌ها درگیر می‌شویم. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی ویجیاتو از سیفو را مطالعه کنید.

بازی سیفو هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد

داستان کامل بازی اسپایدرمن

از آخرین آپدیت بازی Sifu رونمایی شد - ویجیاتو از آخرین آپدیت بازی Sifu رونمایی شد - ویجیاتو gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما