شناسهٔ خبر: 60999077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دادستان قزوین:

اراضی راکد شهرک‌های صنعتی قزوین در طول شش ماه نسبت به تولید اقدام کنند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مصوب کردیم که شرکت‌هایی که زمین از شرکت شهرک‌های صنعتی گرفته و هنوز نسبت به تولید اقدام کرده‌اند، شش ماه وقت دارند تا خط تولید خود را راه‌اندازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به مصوبات و پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای نامگذاری سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشکلات سه شرکت بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: عمده مشکلات این شرکت‌ها عدم اختصاص امتیازات آب‌، برق و گاز به شرکت‌های تولیدی است که همیشه در جلسات ستاد مطرح می‌شود، مشکل عمده نکته دیگر که مهم است، بحث واگذاری اراضی به شهرک‌های تولیدی است.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی در مدتی که شرکت شهرک‌های صنعتی به آن‌ها زمین واگذار می‌کند، باید در این مدت نسبت به ساخت‌وساز و تولید اقدام کنند؛ اما متأسفانه برخی شر‌کت‌های تولیدی فقط نسبت به ساخت‌وساز اقدام می‌کنند و تولید را نادیده می‌گیرند؛ البته دلایلی که شرکت‌ها ارائه می‌کنند، قابل شنیدن و حتی موجه است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین تصریح کرد: مصوب شد تا در صورتی که شرکت‌ها پس از شش ماه نسبت به تولید اقدام نکنند، شرکت شهرک‌های صنعتی اراضی را از ید تولیدکننده‌ها خارج کرده و به تولیدکننده دیگری خواهد داد.

نظر شما