شناسهٔ خبر: 60858268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه ریزی بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان تا پایان مهرماه در استان ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پرویز فتاح با اشاره به اقدامات این نهاد در راستای محرومیت زدایی در استان ایلام، اظهار کرد: ۵۴۳ واحد برای افراد نیازمند غیر تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان ایلام ساخته می‌شود که از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار بوده و اعتبارات این تعداد واحد نیز در سریع‌ترین زمان پرداخت می‌شود.

وی افزود: ۱۲۱ واحد مسکونی نیز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان ایلام با پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود که مقرر شده است این تعداد واحد تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال جاری نیز ۷۳ واحد شامل ۶۸ واحد شهری و پنج واحد روستایی برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی ساخته می‌شود،تاکید کرد: تعداد ۱۱۱ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده‌های ۲ معلول با پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان در این استان ساخته شده است.

فتاح ادامه داد: در مجموع ۸۵۰ واحد مسکونی برای افراد نیازمند تخت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان ایلام در حال ساخت است که سهم مشارکت این بنیاد در ساخت این واحد‌ها در صورت اقدام استان، پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین از تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان هلیلان در استان ایلام خبر داد و افزود :بیمارستان شهرستان ملکشاهی نیز تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت: شهرستان آبدانان نیز به عنوان یک جامعه هدف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه اشتغال تعیین شده و همین امسال بودجه برای اختصاص می‌یابد.

استاندار ایلام نیز در این نشست خواستار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح آبرسانی شهرستان ملکشاهی شد و گفت: بنیاد مستضعفان در استان ایلام طرح‌های خوبی را در حال اجرا دارد و این سفر به طور قطع برای استان تاثیرگذار خواهد بود.

بهرام نیا با بیان اینکه حضور میدانی ریاست بنیاد مستضعفان در استان در جهت رفع محرومیت زدایی، توسعه استان، در زمینه‌های اقتصادی و عمرانی تاثیرگذار است، اظهار کرد: پروژه‌های بنیاد مستضعفان در استان با شتاب در حال اجرا است.

 

 

<div id="video-display-embed-code_9791298"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3890302/9791298?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما