شناسهٔ خبر: 59675499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۶۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ایلام ساخته شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: سال گذشته ۶۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان در شهرستان‌های مختلف احداث شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا طاهری با اشاره به ساخت ۶۳۵ واحد مسکونی در سال گذشته،اظهار کرد:یکی از پروژه‌های در دست اجرای کمیته امداد استان ایجاد ۲۵۰ واحد جدید در شهرستان‌های مهران، دهلران و ملکشاهی است که اسفندماه گذشته توسط رییس کمیته امداد کشور کلنگ زنی شد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های این نهاد حمایتی تامین مسکن مددجویان است چرا که حوزه مسکن بخش زیادی از هرینه‌های خانوار‌های تحت پوشش را به خود اختصاص می‌دهد.

طاهری تاکید کرد: احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان در جریان سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که امیدواریم با تامین اعتبار هر چه زودتر شاهد افتتاح و واگذاری آن‌ها به افراد واجد شرایط باشیم.

وی افزود: هماهنگی بسیار خوبی سال گذشته با سایر ارگان‌ها همچون بنیاد مسکن، سپاه امیرالمومنین (ع) و بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن مددجویان انجام گرفت که نتیجه آن احداث ۶۳۵ واحد بود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: همچنین پارسال یک هزار و ۷۵۰ خدمت در حوزه مسکن شامل تعمیرات جزیی و کلی و واگذاری انشعابات با کمک سپاه استان صورت گرفت.

طاهری گفت: یک هزار و ۳۰۰ خانواده ساکن شهر‌های زیر پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان فاقد مسکن هستند.

نظر شما