شناسهٔ خبر: 61228567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احیاء ۳۶ واحد صنعتی راکد در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام گفت:تا پایان سال جاری ۳۶ واحد صنعتی راکد در استان احیا می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛حسن بهرام نیا در این نشست با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید ظرفیت‌های موجود خود برای افزایش اشتغال در این استان را اعلام کنند، اظهار کرد: بانک‌های استان موظف به جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات جز ۱ و ۲ بند ب تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه هستند.

وی افزود:در بخش صنعت ۳۶ واحد راکد جهت احیا طی سال جاری در دستور کار قرار دارد که بنا به گفته مسوولان صمت ۱۶ واحد تا هفته دولت امسال احیا و به چرخه تولید باز می‌گردند.

بهرام نیا گفت: در صورت عدم جذب اعتبارات و برگشت آن به مرکز، مدیران بانک‌ها باید در خصوص تعلل در پرداخت آن به تولیدکنندگام استان پاسخگو باشند.

استاندار ایلام در ادامه به افزایش شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ایجاد ۵ ناحیه صنعتی جدید در دست اقدام است.

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست از ابلاع اعتبارات حوزه مشاغل خرد و خانگی خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات در نظر گرفته برای حمایت از این مشاغل در استان در سال جاری ۱۰۶ میلیارد تومان است.

امروز و در نشست شورای اشتغال استان بر رفع موانع تولید برای حضور سرمایه گذاران خارجی به استان، تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، و احیا ۳۶ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری تاکید شد.

 

<div id="video-display-embed-code_9872280"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3911087/9872280?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما