شناسهٔ خبر: 60809209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور سردار رادان در منزل شهید قنبری/ هشدار جدی به مخلان امنیت + فیلم و تصاویر

فرمانده انتظامی کل کشور به همراه جمعی از فرماندهان فراجا بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  سردار سرتیپ احمد رضا رادان که به همراه جمعی از فرماندهان  فراجا بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت‌ و ضمن ادای احترام به مقام والای سرگرد شهید قنبری، از صبر و پایداری خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

سردار "احمدرضا رادان" در کنار مزار "شهید محمد قنبری" در شهرستان "صیدون" اظهار داشت: به دنبال حادثه تلخی که متاسفانه پیش آمد و یکی از رزمندگان حوزه امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد وظیفه خود دانستیم که برای بررسی، سرکشی، عرض سلام و ادب خدمت خانواده و کنار مزار شهید محمد قنبری برسیم و تسلیت و تبریک تقدیمشان کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله این خون‌های پاک مقدمه‌ای باشد بر حذف همه زشتی‌ها و پلشتی‌ها و همچنین حذف آن کسانی که به خود جرأت می‌دهند دیوار امنیت را خراب کنند و یا از آن بالا بروند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: کسی که دیوار قانون را می شکند و هنجارشکنی و بی‌قانونی می‌کند صف آن از صف مردم و قانون‌مداران جدا و طبیعی است با قانون شکن به حکم قانون بایستی قاطعانه برخورد کرد و این را به مردم عزیز قول می‌دهم که آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند حتماً با سدی محکم به نام قانون مواجه  خواهد شد.

صبح امروز سردار سرتیپ احمد رضا رادان با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت و قرائت فاتحه به مقام والای شهید گرانقدر سرگرد قنبری ادای احترام کرد.

وی پس از حضور بر سر مزار شهید مدافع امنیت سرگرد قنبری، با حضور در منزل شهید با خانواده این مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده شهیدان آزمون و بهمئی‌

سردار رادان همچنین با حضور بر سر مزار سرگرد شهید آزمون و استوار دوم شهید بهمئی در شهرستان صیدون، با خانواده شهیدان آزمون و بهمئی از شهدای مدافع امنیت استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام والای این دو شهید مدافع امنیت، از صبر و استقامت خانواده این 2 شهید تجلیل کرد.

سرگرد آزمون در شهریور ماه سال 1400 در درگیری با یکی از سارقان مسلح در شهرستان آبادان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین استوار دوم در اردیبهشت ماه سال 1396 در حمله اشرار مسلح به کلانتری 22 کوی مجاهد اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش تسنیم، 21 خرداد 1402؛ مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک با فراخوان ضدانقلاب و تحرکات چندروزه مادر کیان در آرامستان پرچستان روستای خانوادگی آنها برگزار شد که در جریان آن، پویا مولایی پسرعموی ماه‌منیر مولایی با حمله به مأموران پلیس ایذه که در یک ایست بازرسی با فاصله چندکیلومتری از محل برگزاری مراسم بودند، باعث شهادت سروان محمد قنبری شد.

پس از این اتفاق رسانه‌های ضدانقلاب طبق روال مرسوم خود شروع به انتشار اخبار و ادعاهای کذب کردند تا بدون بیان واقعیت، مدعی شوند پویا مولایی در حال تلاش برای حضور در مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلاک به‌دست مأموران پلیس کشته شده است، ادعاهایی که کذب بودن آنها به‌قدری سریع مشخص شد که بسیاری از رسانه‌ها و اکانت‌های ضدانقلاب در فضای مجازی مجبور به تغییر روایت و حتی حذف پست‌ها و اخبار قبلی خود درباره جنایت ایذه شدند.

با توجه به تکرار برخی ادعاها درباره نحوه شهادت کیان پیرفلک در آشوبگری اراذل و اوباش و همچنین افراد مسلح ایذه در آبان 1401، مستندی با نام "فراخوان خونین" به روایت لحظه به لحظه از فراخوان‌های 24 و 25 و 26 آبان تا لحظه شهادت کیان پیرفلک و دستگیری عاملان تیراندازی آن شب پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما