شناسهٔ خبر: 60756240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کریستین اریکسن: می‌توانم هویلوند را در منچستریونایتد تصور کنم

امین آبشاهی

کریستین اریکسن معتقد است که هموطنش در تیم ملی پتانسیل بازی در منچستریونایتد را دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری | کریستین اریکسن از جذب راسموس هویلوند هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد استقبال کرده اما اذعان دارد که هنوز با اریک تن هاخ درباره مهاجم آتالانتا صحبت نکرده است.

هری کین همیشه هدف اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود بوده اما این باشگاه گزینه‌های جایگزین را نیز در نظر دارد و مذاکراتی را با راسموس هویلوند، برای انتقال به این باشگاه در تابستان انجام داده است. به غیر از ۵ گلی که هویلوند در دو بازی برای تیم ملی دانمارک به ثمر رساند، این بازیکن 20 ساله فصل گذشته موفق شد در تمامی رقابت‌ها 16 گل به ثمر برساند. او برای بازی‌های مقدماتی یورو 2024 در کنار هموطنش کریستین اریکسن در تیم ملی دانمارک حضور خواهد داشت.

 بازی‌ساز منچستریونایتد به شدت از هم تیمی خود در تیم ملی خود تعریف می‌کند اما نمی‌تواند به اینکه آیا یونایتد به این بازیکن پیشنهاد می‌دهد یا خیر، هیچ اشاره‌ای بکند. اریکسن به Ekstra Bladet گفت:

می‌توانم هویلوند را در منچستریونایتد تصور کنم، اما او را به اریک تن هاخ توصیه نکرده‌ام. او انسانی فوق العاده و بازیکن خوبی است و واقعا در آتالانتا درخشان ظاهر شده و پیشرفت کرده است. نمی‌دانم باشگاه در مورد او چه تصمیمی می‌گیرد.

با وجود اینکه اریکسن به دلیل مصدومیت از ژانویه تا آوریل از میادین دور بود، موفق شد اولین فصل خود در منچستریونایتد را دو گل و 10 پاس گل به پایان برساند. او قرمزها به دلیل توجه همگانی ویژه‌ای که روی آن قرار دارد، خاص‌ترین باشگاهی نامید که در آن حضور داشته است. او در این مورد گفت:

این باشگاهی است که توجه زیادی به آنجا می‌شود، چرا که همه نسبت به منچستریونایتد رویکرد و ذهنیتی دارند. پیش از آمدنم به باشگاه آمدم تجربه زیادی داشتم، بنابراین کمی در مورد بزرگی این باشگاه می‌دانستم. بزرگی باشگاه برای بازیکنان جوان‌تری که به باشگاه می‌آیند، می‌تواند واقعا سخت باشد.

منچستریونایتد هنوز پیشنهادی برای جذب هویلوند، که از کودکی یکی از هواداران قرمزها بوده، ارائه نکرده است و به ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی و راندال کولو موانی، ستاره آینتراخت فرانکفورت نیز علاقه دارد. 

نظر شما