شناسهٔ خبر: 60756134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آخرین نماز جمعه خرداد ۱۴۰۲

ضرورت ترویج ازدواج آسان در جامعه

آیت الله محمدی لایینی: خیران برای شکل گیری ازدواج آسان همت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماز جمعه بیست و ششمین روز خرداد ۱۴۰۲ در ۴۷ شهر استان مازندران برگزار شد.
امام جمعه ساری امروز در آیین عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه خرداد ۱۴۰۲ با اشاره به گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان در جامعه گفت: همانگونه که خیران در زمینه‌های مختلف مشارکت دارند، برای شکل گیری ازدواج آسان نیز باید همت شود، زیرا نداشتن تمکن مالی جوانان، و تامین نشدن جهیزیه معمولی از دغدغه‌های ازدواج شده است.
آیت الله محمدی لایینی با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی از منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی خواست؛ تا به مسئله فزونی بیابان، از بین رفتن نباتات، احیای جنگل‌ها و منابع طبیعی توجه داشته باشند.
خطیب جمعه مرکز استان به سفر رئیس جمهور به کشور‌های آمریکای جنوبی تعبیر به حیاط خلوت آمریکا اشاره کرد و افزود: این کشور‌ها همچون نظام جمهوری اسلامی که سابقه ظلم از سوی آمریکا و استکبار جهانی را در کارنامه خود دارد مورد بی‌مهری و ظلم آمریکا قرار داشته و دارند و مورد تحریم و تهدید تجاوز قرار می‌گیرند.
آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه دولت سیزدهم در پی استقلال وعزت است، گفت: همانگونه که ظالمان در برابر ما ایالات تشکیل می‌دهند ما هم باید به کشور‌های مظلوم نزدیک شویم و با این کشورها، ائتلاف جهانی مستضعفان و مظلومان تشکیل دهیم تا نظام سلطه واژگون و به لطف الهی نظام مهدوی مستقر شود.

<div id="video-display-embed-code_9768955"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3884424/9768955?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما