شناسهٔ خبر: 60623449 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ دقیق انتشار بازی Marvel's Spider-Man 2 مشخص شد

پاییز سال جاری منتظر مرد عنکبوتی و رفقایش باشید!

صاحب‌خبر -

در جریان مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ از تاریخ انتشار بازی مارولز اسپایدرمن ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) رونمایی شد. این عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ بالاخره در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

اولین تریلر گیم‌پلی این اثر ابتدا حدودا ۲ هفته پیش در شوکیس پلی استیشن به نمایش گذاشته شد ولی در آن زمان اعلام شد بازی در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. با این حال کمتر کسی انتظار حضور این بازی در سامر گیم فست را داشت و بدین طریق بسیاری از هواداران با اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی حسابی هیجان‌زده شده‌اند.

طبق اعلام قبلی استودیوی اینسامنیاک گیمز این بازی یک تجربه تک‌نفره محسوب می‌شود که اجازه می‌دهد بازیکن در نقش پیتر پارکر و مایلز مورالز به ماجراجویی‌هایش در محیط بازی که حال وسعت دوبرابری دارد، مشغول شود.

از جمله آنتاگونیست‌ها و دشمنان اسپایدرمن در این بازی می‌توان به ونوم، کریون شکارچی و لیزارد که به نحوی محوریت اصلی تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی را به خود اختصاص داده بودند، اشاره داشت.

چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]

چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید] - ویجیاتو چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید] - ویجیاتو

نظر شما