شناسهٔ خبر: 60589094 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تجهیز پارک علم و فناوری ونزوئلا با فناوری‌های ایرانی

امیرحسین میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ایران، از پارک علم و فناوری ونزوئلا دیدار کرد و بر افزایش همکاری‌ها برای تأمین تجهیزات این پارک تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری sciencia ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.

امیرحسین میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به منظور نهایی‌سازی توافقات صورت گرفته با ونزوئلا، پیش از سفر رئیس جمهور به آن کشور، از کاراکاس بازدید کرد.

طی این سفر، نیز بازدیدی از پارک علم و فناوری ونزوئلا که برگرفته از پارک فناوری پردیس است صورت گرفت.

همچنین طی این دیدار، میرآبادی به لزوم توسعه همکاری دوجانبه ایرن و ونزوئلا تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم که این پارک فناوری را با تجهیزات ایران ساخت تجهیزات کنیم.

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همچنین به همکاری برای آموزش نیروهای متخصص پارک ونزوئلا و آمادگی بر تأسیس  یک شرکت و مرکز تحقیقات مشترکی با ونزوئلا و پارک فناوری پردیس برای برنامه‌های مشترک و انتقال تجربیات خود به این کشور تأکید کرد.

نظر شما