شناسهٔ خبر: 60576951 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تجهیزات ایرانی در پارک علم‌وفناوری ونزوئلا

ایسنا نوشت: رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری(sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.

صاحب‌خبر -

امیرحسین میرآبادی به منظور نهایی‌سازی توافقات صورت گرفته با ونزوئلا، پیش از سفر رئیس‌جمهوری به آن کشور، از کاراکاس بازدید کرد. طی این سفر نیز بازدیدی از پارک علم و فناوری ونزوئلا (sciencia) که برگرفته از پارک فناوری پردیس است، صورت گرفت.

همچنین طی این دیدار، میرآبادی به لزوم توسعه همکاری دوجانبه ایرن و ونزوئلا تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم که این پارک فناوری را با تجهیزات ایران ساخت تجهیزات کنیم.

رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همچنین به همکاری برای آموزش نیروهای متخصص پارک ونزوئلا تاکید کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، میرآبادی ادامه داد: ما نیز آمادگی داریم یک شرکت و مرکز تحقیقات مشترکی با ونزوئلا و پارک فناوری پردیس داشته باشیم تا برنامه‌های مشترک به خوبی پیش برود؛ در واقع برای انتقال تجربیات خود به این کشور آمادگی کامل داریم.

۵۸۵۸

نظر شما