شناسهٔ خبر: 60498798 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

کارگردان فیلم فلش: ازرا میلر بهترین بازیگر برای ایفای نقش فلش است

عملکرد عالی میلر برخلاف نگرانی‌های طرفداران / GameSpot

صاحب‌خبر -

اکنون چند روز بیشتر تا اکران فیلم فلش (The Flash) در سینماها فاصله نداریم و فیلم جدید دنیای دی‌سی این روزها موضوع داغ گفتگوهاست. برخلاف نگرانی‌ها و حواشی پیش آمده درباره نقش‌‌آفرینی ازرا میلر در فیلم فلش اندی موسکیتی، کارگردان این فیلم اخیرا حمایت خود را از این بازیگر اعلام و به تحسین از او پرداخته است. او همچنین اعلام کرده که اگر قرار بود دنباله این فیلم ساخته شود، بدون شک میلر بار دیگر نقش اصلی را برعهده می‌گرفت.

اندی و بارابارا موسکیتی چندی پیش در یک پادکست حضور پیدا کردند و از عملکرد ازرا میلر به عنوان بری الن (فلش) در این فیلم تمجید کردند. اندی موسکیتی در این مورد اضافه کرد:

به نظرم ازرا میلر بهترین گزینه برای ایفای این نقش بود و هیچ بازیگر دیگری نمی‌توانست به این خوبی نقش فلش را بازی کند. به طوری که انگار او برای این نقش زاده شده است.

خواهر او، بارابارا موسکیتی که نقش تهیه‌کننده را برعهده داشته، از عملکرد میلر تعریف و او را بازیگری «باهوش، متعهد و حرفه‌ای» توصیف کرد. با اینکه اولین واکنش‌ها به فیلم فلش بسیار مثبت بوده و بسیاری از بازی عالی میلر تعریف کرده بودند، برخی طرفداران بخاطر رفتارهای نامناسب ازرا میلر در زندگی شخصی‌اش نگران بودند. گفته شده که ازرا میلر باید تحت مراقبت‌های سلامت روان قرار بگیرد و در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر حضور او در دنباله فلش به گوش نمی‌رسد.

فیلم فلش فیلم فلش

ازرا میلر در این فیلم نقش دو نسخه از فلش (بری آلن و فلش) را بازی کرده و در کنار او ساشا کایه در نقش سوپرگرل، بن افلک در نقش بتمن و مایکل کیتون نیز نسخه خود را از بروس وین/ بتمن ایفا کرده است. علاوه بر آن‌ها، کرسی کلمونس (در نقش آیریس وست)، ماربیل وردو (نورا آلن/ مادر فلش)، ران لیوینگستون (هنری آلن)، و سورشا مونیکا جکسون دیگر بازیگران این فیلم دی‌سی را تشکیل می‌دهند.

فیلم فلش (The Flash) در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) راهی سینماها خواهد شد تا دنیای سینمایی دی‌سی را وارد یک عصر جدید کند. عصری که توسط جیمز گان هدایت می‌شود و تغییرات گسترده‌ای در این دنیای گسترش یافته اعمال می‌کند.

ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

GameSpot

نظر شما