شناسهٔ خبر: 60452529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

مدیر عامل امبریسر هیچ نظری در مورد وضعیت ریمیک Star Wars KOTOR ندارد

آیا طرفداران باید از آن قطع امید کنند؟ / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

بازی نقش آفرینی Star Wars: Knights of the Old Republic محصول سال ۲۰۰۳ استودیو بایوور هنوز هم به‌طور گسترده در میان بهترین بازی‌های دوران خود به حساب می‌آید. بنابراین وقتی در سال ۲۰۲۱ ریمیک این عنوان اعلام شد، طبیعتا شور و هیجان زیادی در میان طرفداران آن شکل گرفت.

با این حال، سال گذشته گزارش‌ها ادعا کردند که توسعه نسخه ریمیک با حذف توسعه‌دهنده Aspyr Media از پروژه به حالت تعلیق درآمد. گزارش‌های بعدی نشان می‌داد که شرکت مادر،‌ Embracer Group، در عوض Saber Interactive را مسئول توسعه قرار داده است.

با این حال، مدتی است که اخبار رسمی در مورد پروژه و توسعه آن تقریبا وجود ندارد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها تغییر کند.

هفته گذشته وقتی از جف گراب در مورد تاریخ انتشار احتمالی Star Wars KOTOR سوال پرسیده شد، او نظر خود را در مورد روند توسعه به اشتراک گذاشت. با ناامیدی هواداران، اینسایدر می‌گوید که فکر نمی‌کند بازی «هیچ وقت عرضه شود».

اکنون استفان توتیلو از Axios در توییتر گزارش داده که وقتی در یک پرسش و پاسخ اخیر با سرمایه گذاران در مورد پروژه جنگ ستارگان و وضعیت توسعه آن سوال شد، لارس وینگفورز، مدیرعامل امبریسر، از ارائه نظر خودداری کرد و گفت: «سوال مورد علاقه‌ی من را پرسیدید. هیچ نظر دیگری [در مورد آن] ندارم.»

Star Wars Star Wars

در همین حال، در گزارش مالی اخیر Embracer Group که به تازگی منتشر شده است، Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake هنوز هم جزو عناوینی است که تا روز ۲۴ می ۲۰۲۳ به طور رسمی تایید شده در حال توسعه است.

این بازسازی قرار بود در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ منتشر شود، با این وجود به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود.

چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها Gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما