شناسهٔ خبر: 60270809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

بشار اسد و محمد بن سلمان با یکدیگر دیدار کردند

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس‌جمهور سوریه و ولی‌عهد عربستان سعودی امروز (جمعه) در حاشیه نشست سران کشورهای عربی در جده، با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه،بشاراسد و بن سلمان ضمن بررسی تحولات کشورهای عربی و بازتاب مثبت روابط بین این کشورها تأکید کردند که این فضا، نشانگر حرکت جمعی به سمت دیدگاههای مشترکی است که نشست جده شاهد آن بود.

بشار اسد در این دیدار همچنین از تلاش‌های دولت سعودی در راستای همگرایی میان کشورهای عربی و فراهم‌سازی فضای سیاسی مثبت تشکر کرد و گفت که این تلاش‌ها به همکاری میان کشورهای عربی و تحقق منافع ملت‌های عرب کمک می‌کند.

رئیس‌جمهور سوریه در ادامه، برگزاری موفق نشست جده را به ولی‌عهد عربستان سعودی تبریک گفت و تأکید کرد که این نشست باعث افزایش انسجام در میان کشورهای عربی خواهد شد. طرفین همچنین از برقراری مجدد روابط ریاض-دمشق ابراز خرسندی کرده و گفتند که این مسئله باعث ثبات منطقه شده و به همکاری کشورهای عربی کمک می‌کند.

رئیس جمهور سوریه امروز در سی و دومین نشست سران کشورهای عربی که به میزبانی عربستان سعودی و در شهر جده برگزار شد، پس از غیبت 12 ساله حضور یافت.

این خبر را در خبرگزاری سانا ببینید

نظر شما