شناسهٔ خبر: 60187690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تشکر ویژه هنیه از ایران و حزب‌الله

رئیس دفتر سیاسی حماس به تمجید از حمایت ایران و حزب الله از مقاومت فلسطین پرداخت.

صاحب‌خبر -

به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: گروههای مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک کنترل اوضاع را در دست گرفتند و عملیات انتقام آزادگان را مدیریت کردند.

وی افزود: گروههای مقاومت تلاش دشمن برای ایجاد معادلات جدید را ناکام گذاشتند. گروههای مقاومت یکپارچه عمل کردند.

هنیه ضمن تمجید از اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین اعلام کرد: ما از همه کسانی که از ما حمایت کردند به ویژه ایران و حزب الله، کمال تشکر را داریم.

وی از مصر و قطر و سازمان ملل که در راستای آتش بس اهتمام داشتند هم تشکر کرد.

لازم به ذکر است که زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم پیش از این اعلام کرده بود: من از همه دولت‌ها و شخصیت‌ها از جمله رهبری جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و برادرانمان در مصر و کشور قطر که در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. از همه شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها که تجاوز و جنگ را پوشش دادند تشکر می‌کنم و جلسه دیگری برای تجلیل از شهدا برگزار خواهیم کرد.

جمیل مزهر:مقاومت، دشمن را حیرت‌زده کرد/ توان بازدارندگی تل آویو فرو پاشید

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد که سیاست ترور ٰرژیم صهیونیستی در علمیات «انتقام آزادگان» شکست خورد و شکنندگی و ضعف جبهه داخلی این رژیم آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به تسلیم شدن رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت و پذیرش آتش‌بس گفت: مقاومت با تحمیل شرایط خود بر دشمن، آن را مات و مبهوت کرد و شکنندگی و ضعف جبهه داخلی‌اش را آشکار کرد.

«جمیل مزهر» در ادامه افزود: نتایج نبرد «انتقام آزادگان» موید ناکامی و فرسایش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی بود که در مقابل روحیه مبارزه‌طلبی و فداکاری بالای مقاومت فروپاشید. مقاومت در این نبرد، وحدت میدانی گروه‌های فلسطینی را زیر پرچم اتاق عملیات مشترک مجسم کرد.

وی ضمن قدردانی از مصر برای وساطت به منظور دستیابی به آتش‌بس تصریح کرد: سیاست ترور شکست خورده و گزینه مقاومت را تقویت کرده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته (۹ می) حملاتی پنج روزه علیه نوار غزه را به اجرا گذاشت. در جریان این حملات وحشیانه که غیرنظامیان، مناطق مسکونی و تأسیسات زیربنایی در غزه را نیز هدف قرار داد، ۶ نفر از فرماندهان مقاومت به شهادت رسیدند.

در مجموع طی این حملات ۳۳ فلسطینی از اهالی غزه به شهادت رسیدند که ۶ نفر از آنها کودک، سه نفر زن و دو نفر دیگر از سالمندان فلسطینی بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما