شناسهٔ خبر: 60186835 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جمیل مزهر:

مقاومت، دشمن را حیرت‌زده کرد/ توان بازدارندگی تل آویو فرو پاشید

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد که سیاست ترور ٰرژیم صهیونیستی در علمیات «انتقام آزادگان» شکست خورد و شکنندگی و ضعف جبهه داخلی این رژیم آشکار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به تسلیم شدن رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت و پذیرش آتش‌بس گفت: مقاومت با تحمیل شرایط خود بر دشمن، آن را مات و مبهوت کرد و شکنندگی و ضعف جبهه داخلی‌اش را آشکار کرد.

«جمیل مزهر» در ادامه افزود: نتایج نبرد «انتقام آزادگان» موید ناکامی و فرسایش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی بود که در مقابل روحیه مبارزه‌طلبی و فداکاری بالای مقاومت فروپاشید. مقاومت در این نبرد، وحدت میدانی گروه‌های فلسطینی را زیر پرچم اتاق عملیات مشترک مجسم کرد.

وی ضمن قدردانی از مصر برای وساطت به منظور دستیابی به آتش‌بس تصریح کرد: سیاست ترور شکست خورده و گزینه مقاومت را تقویت کرده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته (۹ می) حملاتی پنج روزه علیه نوار غزه را به اجرا گذاشت. در جریان این حملات وحشیانه که غیرنظامیان، مناطق مسکونی و تأسیسات زیربنایی در غزه را نیز هدف قرار داد، ۶ نفر از فرماندهان مقاومت به شهادت رسیدند.

در مجموع طی این حملات ۳۳ فلسطینی از اهالی غزه به شهادت رسیدند که ۶ نفر از آنها کودک، سه نفر زن و دو نفر دیگر از سالمندان فلسطینی بودند.

نظر شما