شناسهٔ خبر: 60135397 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه به لحظه با تحولات فلسطین ...

سومین روز نبرد غزه؛ ۱۲۱ شهید و زخمی تاکنون

در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف فلسطینی که از روز سه شنبه آغاز شد ۲۸ نفر شهید و ۹۳ تن زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از منابع خبری,حملات صهیونیست‌ها به شهرک‌های اطراف کرانه باختری و نوار غزه که از روز سه شنبه آغاز شد دیشب هم ادامه داشت. در همین حال گروههای مقاومت در پاسخ به حملات این رژیم, شهرک‌های صهیونیست‌نشین را موشک باران کردند که برای چندمین بار آژیر خطر در این مناطق به صدا درآمد.

تحولات حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و نوار غزه را می توانید در بسته خبری زیر ملاحظه کنید:

 

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۸۰۰ فروند موشک از غزه خبر داد

شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد بیش از ۸۰۰ فروند موشک از غزه شلیک شده است.

تصاویر موشک‌باران مناطق صهیونیست نشین

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مناطق صهیونیست نشین نحال عوز و نقب غربی و نتیفوت در سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ میلادی, آماج حملات جدید موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی از نوار غزه قرار گرفته اند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9619724"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9619724?width=600&height=350"></script></div>

شلیک موشک‌های مقاومت فلسطینی در میان تکبیر‌های مردم نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، موشک‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست در میان تکبیر مردم نوار غزه در حال شلیک به سوی مناطق صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی هستند.

سخنگوی حماس: اتاق مشترک مقاومت نبرد کنونی را با خردمندی مدیریت می‌کند
حازم قاسم سخنگوی حماس به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت اتاق مشترک مقاومت این نبرد را با خردمندی مدیریت می‌کند تا اشغالگران را از تثبیت هرگونه معادله‌ای محروم کند. اتاق مشترک دامنه آتش را با توجه به اقدام اشغالگران در تشدید حملاتشان و قتل عمدی شهروندان گسترش خواهد داد.

شلیک تعداد دیگری موشک از غزه به مناطق صهیونیست نشین
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگارش از شلیک تعداد جدیدی از موشک‌های مقاومت از غزه به مناطق صهیونیست نشین در پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در غزه بمباران کردند
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در منطقه البرکه در دیر البلح واقع در غزه بمباران و با خاک یکسان کردند.

جهاد اسلامی فلسطین: مصر تضمین کند که رژیم صهیونیستی به سیاست ترور‌ها بازنخواهد گشت
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین از میانجی مصری خواسته است تضمین کند که رژیم صهیونیستی به سیاست ترور‌ها بازنخواهد گشت.
 
نتانیاهو در پی اصابت موشکها به جنوب تل آویو با وزیر جنگش جلسه مشورتی برگزار می کند
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگارش اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اصابت موشکهای مقاومت به شهرک رحوفوت در جنوب تل آویو با شرکت وزیر دفاع (جنگ) جلسه رایزنی برگزار خواهد کرد. نتانیاهو هم گفت همه اسرائیلی ها باید به دقت به دستور العمل های فرماندهی جبهه داخلی گوش کنند.

حمله به دو آپارتمان مسکونی در خانیونس شهدا و مجروحانی برجای گذاشت
خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از حمله رژیم صهیونیستی به دو آپارتمان مسکونی در شهر حمد در شمال خان یونس خبر داد و افزود، این حمله که شهداء و زخمی‌هایی بر جای گذاشت با پرنده انتحاری انجام شده است.

یک شهید و چند زخمی در حمله به آپارتمانی در خانیونس
خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره خبر داد، حمله رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی در خانیونس در جنوب نوار غزه یک شهید و چند زخمی برجای گذاشت.
پیش از این خبرنگار شبکه المیادین از حمله به دو آپارتمان در خان یونس خبر داده بود.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9617206"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9617206?width=600&height=300"></script></div>
 
 آمار شهدا در حمله به آپارتمانی در خانیونس به دو نفر رسید
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره  یک منبع پزشکی به الجزیره خبر داد, درحمله  ٰرژیم صهیونیستی به آپارتمانی مسکونی در خان یونس دو نفر به شهادت رسیدند.
 
 شلیک موشک به شهرک های اطراف نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر, گردان المجاهدین ویدیویی را از عملیات شلیک موشک به سمت شهرک های اطراف نوار غزه منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9617214"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9617214?width=600&height=300"></script></div>
 
آمار شهدا در حمله به آپارتمانی در خانیونس به سه نفر رسید
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر, آمار شهداء در حمله رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در خان یونس, جنوب نوار غزه, به سه نفر رسید.
 
 85 شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر, سخنگوی وزارت بهداشت در نوار غزه به الجزیره مباشر خبر داد, در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه, تا به الان 21 نفر شهید و 64 نفر زخمی شدند.
 
بمب های آمریکایی در خدمت سیاست ترور رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین پایگاه انتلی نیوز رژیم صهیونیستی نوشت, ارتش این رژیم برای ترور فرماندهان جهاد اسلامی از بمب های ”جی پی یو 39“ آمریکایی استفاده کرد. 
 
 تصاویری از حمله هوایی به آپارتمانی در خانیونس
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری را از آپارتمان هدف قرار گرفته در خان یونس, جنوب نوار غزه, منتشر کرد. در این حمله بر اساس آمار ابتدایی سه نفر به شهادت رسیدند. 
 
جیک سالیوان با همتای صهیونیستی گفتگو کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره, جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با همتای  رژیم صهیونیستی خود درباره شرایط در نوار غزه گفتگو کرد.
 
گروهان قدس شهادت مسئول یگان موشکی خود را تایید کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره, گروهان قدس با تایید شهادت علی غالی, عضو شورای نظامی و مسئول یگان موشکی گروهان قدس در حمله به خان یونس, شهادت وی را تسلیت گفت.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز علی غالی را به مشارکت در عملیات شلیک موشک به این رژیم متهم کرد.
 
 آمار شهدای اخیر نوار غزه به 25 نفر رسید
به گزارش شبکه تلویزیونی ”الجزیره“, منبعی پزشکی در فلسطین به الجزیره خبر داد, از روز سه شنبه که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد,‌ 25 نفر به شهادت رسیدند.
 
ارتش اشغالگر: مسئول یگان موشکی گروهان قدس را هدف قرار دادیم
به گزارش شبکه تلویزیونی ”الجزیره“, ارتش اشغالگر اعلام کرد مسئول یگان موشکی گروهان قدس را که نقش برجسته ای در موشک پرانی به رژیم صهیونیستی داشت، هدف قرار دادیم.
در حمله هوایی  رژیم صهیونیستی به خان یونس, ”علی حسن غالی“, مسئول یگان موشکی گروهان قدس‏، به شهادت رسید.
 
تصویر شهید علی غالی و آپارتمان هدف قرار گرفته در خان یونس
شبکه ”الجزیره عربی“ تصویری از شهید علی حسن غالی، از فرماندهان گروهان قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, و آپارتمان هدف قرار گرفته در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه, منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9617222"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9617222?width=600&height=300"></script></div>
 
جیک سالیوان خواستار کاهش تنش در فلسطین شد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره, کاخ سفید اعلام کرد, جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس با همتای  اسراییلی ( رژیم صهیونیستی)خود خواستار کاهش تنش و پرهیز از قربانی شدن بیشتر افراد شد.
 
جهاد اسلامی: ترورهای  رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی ماند
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره, جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور مسئول یگان موشکی گروهان قدس اعلام کرد, ترورهای  رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند، در این زمینه تمامی گزینه ها بر روی میز گروههای مقاومت است.
 
نظامیان اشغالگر منزلی را در طوباس محاصره کردند
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره, خبرنگار الجزیره خبر داد, نظامیان اشغالگر منزلی را در شهر طوباس , کرانه باختری رود اردن, محاصره کردند و از یکی از جوانان خواستند خود را تسلیم کند.
 
نتانیاهو: جنبش جهاد اسلامی هدف شدیدترین ضربات نظامی از زمان تأسیسش قرار گرفته است
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جریان عملیات «سپر و تیر» هدف شدیدترین ضربات نظامی از زمان تأسیس این جنبش قرار گرفته است.
 
یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری یورش بردند و گروهان طولکرم وابسته به گردانهای قدس اعلام کرد با شلیک گلوله و استفاده از بمب و مواد منفجره با این نیروهای متجاوز مقابله کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9617263"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9617263?width=600&height=300"></script></div>
 
شهادت جوان فلسطینی که در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه زخمی شده بود
شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در خبری فوری به نقل از منابع پزشکی اعلام کرد اوس حمامده جوان فلسطینی که در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
 
آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین کیسوفیم به صدا در آمد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین کیسوفیم در مجاورت نوارغزه به صدا در آمد.
 
شنیده شدن صدای انفجار در شمال نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در غزه از شنیده شدن صدای انفجار در شمال نوار غزه خبر داد.
 
شلیک 6 گلوله خمپاره از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین
شبکه تلویزیونی الجزیره عربی به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 6 گلوله خمپاره از غزه به سمت شهرک های اطراف نوار غزه شلیک شده است که سامانه گنبد آهنین 2 گلوله از آنها را رهگیری کرده است.
 
 
 حمله نظامیان صهیونیست به چند شهر کرانه باختری
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نظامیان صهیونیست صبح امروز به نابلس، قلقیلیه، طولکرم، بیت لحم و طوباس در کرانه باختری حمله کردند.
 
 ابراز خرسندی لاپید از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری اعلام کرد: یائیر لاپید رئیس مخالفان در پارلمان  رژیم صهیونیستی (نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی) گفت عملیات در غزه, نتایج خوبی داشته است اما طولانی کردن آن فایده ای ندارد و باید همین الان متوقف شود.
 
آژیر خطر امروز برای سومین بار در شهرک های صهیونیست نشین به صدا درآمد
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد هواپیماهای رژیم صهیونیستی یک زمین خالی را در شرق خان یونس در جنوب نوارغزه هدف قرار دادند. در این حال خبرنگار این شبکه گفت از صبح امروز برای سومین بار آژیرهای خطر در مناطق وسیعی (از شهرک های صهیونیست نشین) در اطراف غزه به صدا درآمد.
 
بازداشت 26 فلسطینی در کرانه باختری
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از باشگاه اسرای فلسطینی گزارش داد نظامیان اشغالگر از شب گذشته 26 فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کرده اند. شمار بازداشت شدگان فلسطینی از ابتدای ماه جاری به بیش از 160 نفر رسیده است.
 
 
حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه نورشمس در طولکرم
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر با انتشار تصاویری از طولکرم، گزارش داد نیروهای اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم حمله کردند.
در این حال پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد در حمله صبح امروز نیروهای اشغالگر به اردوگاه نورشمس در شرق طولکرم دو شهروند فلسطینی و یک نظامی صهیونیستی زخمی شدند. منابع محلی به خبرگزاری شهاب گفتند در درگیریهای شدیدی که بین مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر رخ داد یک نظامی  صهیونیستی زخمی شد.
از سوی دیگر سخنگوی ارتش  اشغالگر اعلام کرد امروز یک محل شلیک خمپاره جهاد اسلامی را در شمال غزه هدف قرار دادیم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9617225"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9617225?width=600&height=300"></script></div>
  
یدیعوت آحارونوت از اصابت سه فروند موشک به عسقلان خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از اصابت سه فروند موشک شلیک شده از غزه به نزدیکی شماری از خانه های مسکونی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد و اعلام کرد به کسی آسیب نرسیده است. 
 
 آژیر خطر در کرم ابوسالم در جنوب نوارغزه به صدا درآمد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد آژیر خطر در کرم ابوسالم در جنوب نوارغزه به صدا درآمد.
خبرنگار خبرگزاری شهاب نیز در خبری فوری اعلام کرد انفجارهای ناشی از تلاش سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های مقاومت فلسطین به گوش رسید. 
 
 
 
مخالفت رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید خضر عدنان و توقف سیاست ترور
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کردند اسرائیل با تحویل پیکر خضر عدنان به عنوان بخشی از توافق برای برقراری آتش بس موافقت نکرده است. این منبع سیاسی افزود رژیم صهیونیستی همچنین با توقف ترورها برای برقراری آرامش موافقت نکرده است.
خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که هفته گذشته پس از حدود 90 روز اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود در زندانهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 
 
 
یدیعوت آحارونوت از اصابت سه فروند موشک به عسقلان خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از اصابت سه فروند موشک شلیک شده از غزه به نزدیکی شماری از خانه های مسکونی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد و اعلام کرد به کسی آسیب نرسیده است. 
 
 
ارتش صهیونیستی مدعی شد اتاق عملیات شلیک موشک جهاد اسلامی را بمباران کرده است
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد: ارتش رزیم اشغالگر اندکی قبل اتاق عملیات شلیک موشک وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بمباران کرده است. 
 
 
تصاویر تشییع پیکر شهید فلسطینی در جنین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد: فلسطینیان در حال تشییع پیکر شهید اوس حمامده در جنین هستند. این جوان فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونسیت در شهرک قباطیه در جنین واقع در کرانه باختری اشغالی زخمی شده بود براثر شدت جراحات، به شهادت رسید. 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9618789"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9618789?width=600&height=300"></script></div>
 
هواپیماهای رژیم اشغالگر خانه ای را در شرق خان یونس بمباران کردند
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد هواپیماهای رژیم اشغالگر خانه ای را در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوارغزه بمباران کردند. شبکه الجزیره نیز در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد هواپیماهای رژیم اشغالگر با یک موشک خانه ای را در شرق خان یونس هدف قرار دادند.
 
 
در حملات موشکی از نوارغزه یک پایگاه نظامی صهیونیستی در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در حملات موشکی از نوارغزه یک پایگاه نظامی رزیم صهیونیستی در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت.
 
4 زخمی در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه ای در شرق خان یونس
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در حمله هوایی رزیم اشغالگر به خانه ای در شرق خان یونس در جنوب نوارغزه چهار فلسطینی از جمله دو دختربچه و یک زن زخمی شدند.
 
زخمی شدن شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حمله موشکی مقاومت فلسطین
شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد در پی هدف قرار گرفتن پایگاه کرم ابوسالم با موشک های مقاومت فلسطین، شماری از نیروهای ارتش رژيم صهیونیستی زخمی شدند. الجزیره پیش از این اعلام کرده بود در حملات موشکی از نوارغزه یک پایگاه نظامی  این رژیم در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت.
 
یک شهید و سه زخمی در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خان یونس
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از یک خانه ویران شده در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوارغزه منتشر کرد.
در این حمله که امروز انجام شد، یک فلسطینی به شهادت رسید و سه نفر زخمی شدند.
 
 
 سفر یک هیئت مصری به فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد یک هیئت مصری در چارچوب مذاکرات برای برقراری آتش بس میان فلسطینی ها و صهیونیست ها، عازم اسراییل(رژیم صهیونیستی )شده است. در این حال خبرنگار این شبکه در قاهره گفت خبرها حاکیست هیئت امنیتی مصری حامل پیشنهاد مصر برای طرف صهیونیستی است.
 
حمله موشکی مقاومت فلسطین به منطقه عسقلان
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد چند فروند موشک به منطقه عسقلان شلیک شد. شبکه الجزیره نیز اعلام کرد آژیر خطر در شهرها و شهرک های واقع در شرق اسدود به صدا درآمد. رادیو ارتش صهیونیستی هم اعلام کرد آژیر خطر در مناطق ناحل عوز، عسقلان، بئرطوبیا و کرم ابو سالم به صدا درآمد.
 
اعلام هویت فلسطینی شهید شده در حمله امروز به خان یونس
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد فلسطینی که در حمله هوایی امروز صهیونیست ها به شرق خان یونس به شهادت رسید احمد ابو دقه عضو شورای نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین است. در این حال شبکه الجزیره به نقل از تلویزیون اسرائیل اعلام کرد احمد ابو دقه جانشین فرمانده یگان موشکی گردان های قدس در حمله به خانه ای در خان یونس  به شهادت رسید. وزیر دفاع (جنگ)  رژیم صهیونیستی گفت احمد ابو دقه در عملیات مشترک ارتش و شاباک هدف قرار گرفت.
وزارت بهداشت فلسطین هم گزارش داد در حمله هوایی به خانه ای در شرق خان یونس در جنوب نوارغزه یک فلسطینی به شهادت رسید و چهار نفر زخمی شدند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9618995"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9618995?width=600&height=300"></script></div>
 
 
منابع گردان های قدس ترور احمد ابو دقه را تایید کردند
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد منابع گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با این شبکه ترور احمد ابو دقه یکی از فرماندهان نظامی گردان های قدس در حمله هوایی  رژیم صهیونیستی به خانه ای در خان یونس در جنوب نوارغزه را تایید کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_9619006"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846435/9619006?width=600&height=300"></script></div>
 
                                                                                                                                                                                               
شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 28 نفر رسید

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد با شهادت دو فلسطینی در حمله هوایی امروز  رژیم صهیونیستی به منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه شمار شهدای حملات این رژیم به نوارغزه به 28 نفر و شمار زخمی ها به 84 نفر افزایش یافت
  
 
 

نظر شما