شناسهٔ خبر: 60121048 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه؛ یک شهید و چند زخمی / پاسخ موشکی مقاومت فلسطین + فیلم

در حملات هوایی ظهر امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از جمله شرق شهر خان یونس در جنوب این منطقه، یک جوان فلسطینی به نام «محمد یوسف ابو طمیعه» شهید شد و چند نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین دور حملات، دو پایگاه مقاومت و اراضی کشاورزی فلسطینیان را در نوار غزه بمباران کردند.

 

منابع محلی اعلام کردند جنگنده‌های صهیونیستی، پایگاه عسقلان وابسته به گردان‌های قسام، پایگاه حطین و چند زمین کشاورزی را در شرق خان یونس و شمال نوار غزه مورد حمله قرار دادند.

 

منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های صهیونیستی یک تونل و پایگاه گروهان‌های قدس را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.


شبکه الجزیره به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داد که بر اثر حملات هوایی ظهر امروز چهارشنبه ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه از جمله شرق شهر خان یونس در جنوب این منطقه، یک جوان فلسطینی به نام «محمد یوسف ابو طمیعه» شهید شد و چند نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

 

 

خبرگزاری سما هم به نقل از منابع بیمارستانی، از مجروح شدن چند فلسطینی بر اثر این حمله خبر داد و افزود که مجروحان برای درمان به بیمارستان «اروپایی» غزه در شرق خان یونس منتقل شدند.

 

 

شلیک ده راکت به سمت شهرک‌های مجاور غزه توسط مقاومت فلسطین

گروههای فلسطینی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی شهرکهای صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار دادند.

 

گزارش های اولیه حاکی است دست کم 10 راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

 

پس از این حملات، مقامات رژیم اسرائیل از شهرک نشینان صهیونیست در نوار غزه خواسته اند که فورا وارد پناهگاه ها شوند.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود، امروز ممکن است تحولات عملیاتی رخ دهد از جمله شلیک راکت از نوار غزه.

 

وی افزود: هر اتفاقی ممکن است امروز هم رخ دهد، بنابراین روش درست این است که هوشیار و آماده باشیم.

 

شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد، نظامیان رژیم صهیونیستی  اقدام به مسدود کردن راه های اصلی و ایجاد پست‌های بازرسی نظامی در اطراف نوار غزه کردند.

 

خبرنگار بخش عربی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد : جهاد اسلامی به دنبال پاسخی سخت و محکم به حملات اخیر است و صرفا به دنبال حملات راکتی نیست.

 

این رسانه‌ها از کاهش 80 درصد فعالیت‌های تجاری در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه به سبب وحشت از پاسخ قریب الوقوع مقاومت به جنایات فزاینده اشغالگران خبر  دادند.

 

شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم از شهرک‌نشینان ساکنان اطراف نزدیک نوار غزه خواسته فورا به پناهگاه‌ها بروند.

 

 

نظر شما