شناسهٔ خبر: 59726244 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

خالق سریال لست آف آس: فصل دوم پایان کار نخواهد بود

به‌دلیل داستان طولانی بازی دوم / comicbook

صاحب‌خبر -

در حالی که طرفداران سریال لست آف آس (The Last of Us) اکنون منتظر اخبار جدیدی درباره فصل دوم هستند، ظاهرا خالق آن قصد دارد فصل‌های بیشتری برای آن بسازد.

فصل اول اقتباس تلویزیونی یا سریال The Last of Us به‌خوبی از شبکه HBO پخش شد و بینندگان و منتقدان استقبال فوق‌العاده‌ای از آن کردند. حالا طرفداران سریال و بازی این عنوان منتظر فصل دوم هستند که ادامه ماجراجویی‌های جوئل میلر (پدرو پاسکال) و الی ویلیامز (بلا رمزی) را نشان می‌دهد. در حالی که «نیل دراکمن»، خالق و نویسنده بازی قبلا درباره سریال گفته بود که «هیچ برنامه‌ای برای گفتن داستانی فراتر از بازی‌ها ندارد»، اکنون «کریگ مزین»، اعلام کرده که سریال لست آف آس پس از فصل دوم به پایان نخواهد رسید.

خالق سریال The Last of Us: فصل دوم پایان کار نخواهد بود - ویجیاتو خالق سریال The Last of Us: فصل دوم پایان کار نخواهد بود - ویجیاتو

مزین در جریان یک نمایش در لاس‌وگاس گفت که در اقتباس از The Last of Us Part II اتفاقات زیادی وجود دارد که آن‌ها را باید نمایش داد. بنابراین او اعتقاد دارد که تمام اتفاقات بازی دوم را نمی‌توان در یک فصل به نمایش گذاشت و نیاز به فصل‌های بیشتری وجود دارد.

او همچنین تایید کرد که فصل دوم سریال لست آف آس هنوز در مرحله نوشتن فیلمنامه قرار دارد و در بریتیش کلمبیا، غربی‌ترین استان کانادا فیلمبرداری خواهد شد. در حالی که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی وجود ندارد، بلا رمزی (Bella Ramsey)، بازیگر شخصیت الی، ماه گذشته ادعا کرده بود که پخش فصل دوم در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

حالا باید دید با وجود این تصمیم، داستان اصلی سریال از بازی‌های The Last of Us فاصله خواهد گرفت یا خیر. هرچند فصل اول نیز در برخی موارد، مانند قسمت سوم که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بود، داستان جدیدی را تعریف می‌کرد.

ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - ویجیاتو کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - ویجیاتو comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما