شناسهٔ خبر: 67615263 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بررسی هتل داریوش کیش

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

هتل پنج ستاره داریوش یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های کیش است که به هتل هخامنشی نیز شهرت دارد. ساخت و معماری این هتل با الهام گرفتن از بنای تخت جمشید انجام شده و می‌تواند اقامتگاهی ایده آل برای گردشگرانی باشد که می‌خواهند چشم اندازی زیبا به خلیج فارس داشته باشند. این هتل مجلل از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برخوردار است و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر می‌خواهید رزرو هتل داریوش کیش را انجام دهید و با این هتل بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش در زمینی به مساحت 12 هکتار در سال 1382 تاسیس شد. در ساخت این هتل از المان‌های تخت جمشید و سازه‌های دوره هخامنشیان الهام گرفته شده است و نمادی از تاریخ و تمدن ایران باستان است. این هتل زیبا در راستای ارائه خدمات بهتر به مهمان خود در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر نیز از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود که مجهز به کامل‌ترین و متنوع‌ترین امکانات رفاهی است.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

در هتل داریوش اتاق‌های مختلفی وجود دارد که هر یک مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به دو نفره دوبل رو به باغ، دو نفره دوبل روبه دریا، سوییت استودیو، سوییت آتوسا یک خوابه روبه دریا و روبه باغ، اتاق دو نفره استاندارد روبه دریا و روبه باغ، سوییت رویال لوکس چهار نفره و … اشاره نمود.

تمامی اتاق‌های این هتل مجلل و لاکچری از کلیه ی امکانات و خدمات ضروری برخوردار هستند. از جمله این امکانات می‌توان به کمد لباس و رخت آویز، شبکه پخش فیلم و تلویزیون، تلفن و اینترنت در اتاق، یخچال و چای ساز، بالکن، پاورسوئیچ، صبحانه و روم سرویس، مینی بار با هزینه و آب رایگان و … اشاره نمود.

مجهز بودن اتاق‌های هتل به تخت‌ها و مبلمان لوکس و سلطنتی موجب دوچندان شدن زیبایی آن‌ها شده است. اکثر این اتاق‌ها دارای تراس و چشم اندازی عالی به دریا و فضای سرسبز و زیبای هتل هستند. از این رو اقامت در آن‌ها می‌تواند بسیار رویایی باشد.

امکانات رایگان هتل داریوش

مسافرانی که به رزرو هتل داریوش می‌پردازند از امکانات رایگان متنوعی برخوردار خواهند شد. از جمله این خدمات رایگان می‌توان به صبحانه مفصل به صورت بوفه با چشم اندازی عالی به دریا اشاره نمود. در این هتل ناهار نیز با توجه به نوع رزرو هتل به صورت آلاکارت و گاهی اوقات سلف سرویس با بالاترین تنوع غذاها و دسرها ارائه می‌شود. مسافران همچنین از ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان برخوردار خواهند شد. در واحدهای اقامتی هتل نیز امکانات رایگانی مانند تلویزیون IPTV برای مشاهده کانال‌های ایران وبین المللی، شنیدن موسیقی ، دیدن فیلم و … وجود دارد. بنابراین گردشگران در هتل داریوش می‌توانند اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

رستوران های هتل داریوش کیش

در هتل داریوش کیش دو رستوران پاسارگاد و آپادانا با فضایی آریایی و به سبک هخامنشیان وجود دارد که محیطی زیبا و دلنشین دارند. رستوران پاسارگاد در انتهای طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را توسط بهترین سرآشپزان ارائه می‌دهد. رستوران آپادانا نیز در بخش مرکزی طبقه همکف قرار دارد.

علاوه بر رستوران‌ها این هتل مجهز به چند کافی شاپ به نام‌های کافی شاپ استخر، کافی شاپ لانج و کافی شاپ لابی است که فضایی آرامش بخش و زیبا دارند و می‌توانند مکانی عالی برای قرارهای دوستانه یا گذراندن یک عصر به یادماندنی باشد.

امکانات ورزشی هتل داریوش

مدیران هتل داریوش امکانات ورزشی متنوعی را برای مهمانان هتل فراهم نموده اند تا بتوانند سفری راحت و لذت بخش را تجربه کنند. از جمله امکانات ورزشی هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، سونای خشک، بخار و جکوزی ، سالن‌های ماساژ، باشگاه پینت بال با بروزترین امکانات و تجهیزات اشاره نمود.

دیگر امکانات رفاهی هتل داریوش

علاوه بر تمامی امکانات و خدمات رفاهی هتل داریوش این هتل خدمات دیگری را نیز به مسافران ارائه می‌دهد تا بتوانند سفری بدون دغدغه و خاطره انگیز داشته باشند. از جمله خدماتی که در هتل داریوش ارائه می‌شود می‌توان به خدمات بانکی، سالن زیبایی ویژه آقایان و بانوان، خشکشویی، تاکسی سرویس، انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق و لابی مجهز به اینترنت، آتلیه و … اشاره نمود.

فاصله هتل داریوش تا مراکز تجاری و تفریحی کیش

هتل پنج ستاره داریوش کیش در یکی از بهترین نقاط جزیره یعنی میدان داریوش واقع شده است. از این رو دارای دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش است. این هتل زیبا فاصله کمی تا دریا دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می‌توانند با پنج دقیقه قدم زدن به ساحل بروند و یا اینکه از تفریحات آبی استفاده کنند. از جمله مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به بازار پردیس، قلعه وحشت، مرکز خرید مریم، بولینگ مریم، بازار زیتون ، باغ پرندگان و اسکله تفریحی جزیره کیش اشاره نمود.

بهترین روش رزرو هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره است، از این رو مسافرانی که می‌خواهند سفری لاکچری و به یادماندنی به کیش داشته باشند این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. در نتیجه تقاضا برای رزرو اتاق‌های این هتل بالا است و مسافران باید پیش از سفر برای رزرو آن اقدام کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو این هتل لاکچری روش اینترنتی و مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ است. این سایت به عنوان یکی از برترین مراجع معتبر رزرو هتل در ایران شرایطی را فراهم نموده تا مسافران بتوانند به راحتی بهترین هتل‌ها را در هر نقطه ای از ایران با قیمتی مناسب رزرو کنند و دیگر دغدغه‌ای بابت اقامت خود در مقصد نداشته باشند. اسنپ تریپ دارای پشتیبانی 24 ساعته برای تمامی خدمات خود است و در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان تیم به راحتی آن را برطرف کنید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

مرجع: نگاهی به رزرو اتاق های هتل داریوش کیش

نظر شما