شناسهٔ خبر: 59688578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رشد ۲۸ درصدی تولیدات تراکتورسازی ارومیه

مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه گفت: پارسال ۳ هزار و ۲۲۰ دستگاه تراکتور ۹۵۰ کمرشکن و تراکتور ۴۷۰ تک دیفرانسیل، در این شرکت تولید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، بهرام کتانی بااشاره به اینکه پارسال ۳ هزار و ۲۲۰ دستگاه انواع تراکتور در این شرکت تولید شده است افزود: تراکتور مدل ۹۵۰ کمرشکن و تراکتور مدل ۴۷۰ تک دیفرانسیل از محصولات اصلی تراکتور سازی ارومیه است که از سال گذشته تراکتور مدل ۴۵۵ نیز در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است.

وی افزود: بارزترین مشخصه محصولات فعلی این شرکت کمرشکن بودن تراکتورهای باغی است که در حال حاضر دو نوع محصول باغی کمرشکن با موتورهای مختلف و توانهای مختلف و تراکتورهای زراعی مدل ۲۴۰ و تراکتور ۴۷۰ و ۴۵۵ ایرودینامیک ارائه می‌گردد.

کتانی بااشاره به اینکه تمامی محصولات ساخت شرکت موتورسازان و متعلق به گروه صنایع تراکتورسازی ایران بوده و صد درصد ایرانی می باشد افزود: نخستین تراکتور شالیزار توسط متخصصان تراکتور سازی ایران در این شرکت طراحی و ساخت شده است که درسال جاری به تولید انبوه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه بااشاره به شعار سال گفت: درسال جاری بیش از ۴ هزار انواع تراکتور با کیفیت و متناسب با نیاز مصرف کنندگان داخلی دراین شرکت تولید خواهد شد.

تراکتورسازی ارومیه شبکه ای از کارخانه بزرگ تراکتور سازی ایران است و شامل واحد مهندسی، واحد طرح و برنامه، واحد کارگاه ریخته‌گری، کارگاه ماشینکاری ارومیه، واحد کنترل کیفیت، واحد مونتاژ که شامل خط شاسی، خط رنگ و واحد کنترل نهایی و واحد فروش است.

<div id="video-display-embed-code_9504608"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3818059/9504608?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما