شناسهٔ خبر: 59650546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بیرجند: روز قدس امسال متفاوت از همیشه است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: روز قدس امسال، متفاوت از همیشه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی پس از ذکر «بسم الله قاصم المعتدین» آمده است: هسته‌های مقاومت و مردم ایران عزیز و خراسان جنوبی، امت علم و ایمان، روز قدس امسال را متفاوت از همیشه می‌بینند.

وی افزود: اول به دلیل شتاب اسرائیل به نابودی خود پیش از دیگران، دوم با توجه به همسو بودن همه فریادهای مسلمانان و غیر مسلمانان در نابودی اشغالگری و سوم به خاطر فرو رفتن سردمداران لیبرال دموکراسی رسوا، به کما و انزجار همه ملت‌ها از این مایه ننگ‌هاست.

امام جمعه بیرجند در پایان این پیام نوشت: ألیس الصبح بقریب؟

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت و تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز فریاد رسای امت بزرگ اسلامی علیه غده سرطانی و جرثومه فساد است.

این اطلاعیه می‌افزاید: ابتکار عمل و راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» موجب شکست توطئه شوم نظام سلطه شد و هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» نیز موجب افول هرچه بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: امروز نیز حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه، این رژیم را در شرایط سخت‌تری قرار داده و به مصداق آیه «یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ» روند زوال آنها را تسریع کرده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ضد صهیونیستی استان "مرتضی بصیری پور" از عموم مردم شریف و روزه‌دار خراسان جنوبی دعوت کرد تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیم کودک‌کش فریاد کنند.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور فردا در بیش از ۹۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس در بیرجند ساعت ۹:۴۵ روز جمعه ۲۵ فروردین با اجتماع در میدان ابوذر شروع می‌شود و با طی مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع)، میعادگاه نماز جمعه ادامه می‌یابد.

نظر شما