شناسهٔ خبر: 59639793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بیانیه جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به مناسبت روز جهانی قدس

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جامعه بزرگ ورزشی و جوانان استان آذربایجان‌غربی بیانیه ای صادر نمود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در متن این بیانیه آمده است:

«روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

 امام راحل عظیم الشأن با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی خواهی و حق طلبی تبدیل کردند.

روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان، قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، سازشکاران و حامیان اشغالگری برسد.

اینک به فضل و اراده‌ی الهی، توطئه‌های نظام سلطه علیه جهان اسلام ناکام مانده و صحنه‌ی حوادث فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان نیز به وضوح نشان می‌دهد که جبهه مقاومت علیرغم حجم سنگین فشارها، همچنان با قدرت و تأثیر گذار پیش می‌‍رود.

پریشانی و ناکامی آمریکا و همدست جنایتکار او رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، بیش از هر چیز، از بیداری امت‌های اسلامی و مقاومت فعال ملت‌ها علیه اشغاگری نشأت می‌گیرد و طرح عادی سازی روابط گرچه از سوی برخی دولت‌های خائن پیگیری می‌شود؛ اما هیچ عقبه مردمی ندارد و سرایت منفوریت رژیم اشغالگر قدس، تاج و تخت این حکام سازشکار را نیز به سقوط خواهد کشاند.

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که درصدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

 جامعه ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعم از مدیران و کارکنان مجموعه های ستادی و شهرستانی ورزش و جوانان استان، قهرمانان و پیشکسوتان، مربیان، داوران، باشگاه های ورزشی، اعضاء هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد؛ تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های استکبارگر و وابسته در پیوند با اسرائیل جز رسوایی برای آن‌ها سودی ندارد و امت اسلامی با حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب را فریاد خواهد زد.

وعده دیدار ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  مورخه ۲۵ اردیبهشت ماه
 ساعت تجمع جامعه بزرگ ورزشی و جوانان استان در ارومیه : ۱۰ صبح، سه راه شهید باکری
 شروع راهپیمایی: ۳۰/ ۱۰ صبح
در مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس و بلوار رسالت منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان ارومیه
انتهای پیام
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما