شناسهٔ خبر: 59600377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندورود خبر داد:

حمایت بیش از یک میلیارد تومانی میاندورودی ها از ایتام و فرزندان محسنین

جلالی گفت: سال گذشته حامیان خیر و نوع دوست میاندورود ایتام و فرزندان محسنین یک میلیارد وهفتصدمیلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.

صاحب‌خبر -

محمدتقی جلالی- سرپرست  کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میاندورود- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تسلیت به مناسبت لیالی قدر ایام شهادت حضرت علی(ع) پناه ایتام، با بیان اینکه هزار و ۷۲۲  خانوار  در شهرستان میاندورود تحت حمایت  هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد:بخشی از ماموریت های امداد با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری، محقق می شود.

 

وی سال گذشته حامیان فـرزندان ایتام و محسنین یک میلیارد وهفتصدمیلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد  به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.
 

 

جلالی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصدی داشته است.
 

 

وی گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۱۲۲فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد میاندورود می‌باشند که توسط بیش از ۲۶۳۵حامی حمایت می‌شوند.
 

 

 جلالی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و خاطرشان شد:  نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت  مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه  ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان به شماره  ۰۱۱۳۳۸۸۶۲۴۸بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش  اقدام نمایند.
 

 

پایان پیام/286

نظر شما