شناسهٔ خبر: 67631501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در تجمع بانوان حسینی؛

پوشش برای همگان در سبک زندگی ایرانی اسلامی به منزله تکریم است

بجنورد_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌گوید پوشش برای همگان یک تکریم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید رفیعی عصر پنج‌شنبه در تجمع بانوان حسینی که همزمان با سالروز واقعه تاریخی گوهرشاد در میدان شهید بجنورد برگزار شد، با اشاره به هویت بانوی ایرانی پرداخت و گفت: مادر ایرانی بانوی مقتدر زمان جنگ و مادران شهدا است که در مقابل غرب مقاومت می‌کند.

وی اظهار کرد: ۹۰ سال قبل فردی سکاندار کشور بود که با سفر به ترکیه زیست غربی که برنامه طراحی شده بود برای مردم ایران به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام رفیعی تاکید کرد: رضاخان مسلمان ایرانی اسلامی که در مواجه با زیست غربی برنتافت و در مکان معنوی مسجد گوهرشاد پناه گرفته بود به خاک و خون کشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همان طور که در مساله سند ۲۰۳۰ مقام معظم رهبری فرمودند ما در مساله پوشش صاحب سبک هستیم عده‌ای فکر نکنند و برای به روز شدن ما باید از سبک غرب تبعیت کنیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال ۹۳ به طور مشروح بر نحوه پوشش زنان و مردان در ایران و غرب اشاره کردند و سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌گوید پوشش برای همگان یک تکریم است و غربی‌ها برای حجاب هوچیگری دارند.

حجت‌الاسلام تاکید کرد: امروز در اینجا با خانواده‌هایمان جمع شدیم که بگوییم پای شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) مانند شهدای حادثه قیام گوهرشاد، دفاع مقدس و شهید رئیسی ایستادگی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما از معاشرت و تغذیه گرفته تا فرزند آوری و فرزند پروری همه دارای هویت است.

نظر شما