شناسهٔ خبر: 59232662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری بزرگداشت روز شهدا در ساری

آیین بزرگداشت روز شهدا دیشب با حضور خانواده‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مراسم بزرگداشت روز شهدا که ۲۲ اسفندماه است، دیشب در سالن مجموعه فرهنگی ایثار شهرستان ساری برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  با بیان اینکه برای تجلیل از مقام شهدا و ایثار بی حد و حصرشان این مراسم برگزار شد، گفت: از خانواده‌های دو شهید به بالا و خانواده‌هایی که تک فرزند ذکورشان شهید شده، قدردانی شد.

کهنسال افزود: جوانان مازندرانی در جنگ ۸ ساله تحمیلی، کم در حفظ خاک وطن سهم نداشتند، در استان ۳۷۵ خانواده دو شهید، ۲۱خانواده سه شهید، دو خانواده چهار شهید و یک خانواده پنج شهید دارد.

او گفت:گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، کمتر از شهادت نیست؛ یاد و خاطره شهدا را همواره باید زنده نگه داشت؛ زیرا شهیدان، همیشه زنده‌اند.

کهنسال افزود: یاد و نام شهدا در گذر ایام رنگ نمی‌بازد، بلکه این شهدا هستند که سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت شده اند و نتیجه آن در قالب شهدای مدافع حرم نمود پیدا کرده است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: شهدای برکاتی داشته اند که امروز به وضوح آن برکات، برای همه نمایان شده است، و تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده‌ی آنان در واقع آئینی برای همه فصل‌ها و نسل‌ها است.

حامد گلی گزارش می دهد 

<div id="video-display-embed-code_9375301"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3787818/9375301?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما