شناسهٔ خبر: 58384311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره دو شهید گمنام در بندر امیر اباد بهشهر

نخستین یادواره دو شهید خوشنام در سالگرد آرامیدن آنهادر شبستان مسجد حضرت محمدرسول الله بندر امیر اباد بهشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، این یادواره در آستانه سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام علی النقی (ع) با حضور کارکنان شرکت‌های ساحلی خزر و همچنین مردم شهیدپرور دهستان میانکاله در مسجد حضرت محمدرسول الله بندر امیراباد با سخنرانی حجت اااسلام جنگجو و مداحی مداح اهل بیت بذری بر گزار شد.


حجت الاسلام جنگجو در این یادواره ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) با بیان اینکه شهدا برای ما برکت هستند گفت:حفظ آرمان شهدا بر ما واجب است چرا که شهدا راهشان راه خدا و در، طریق اهل بیت علیهاسلام بودند.

وی اظهار کرد: در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش ما است و برگزاری یادواره بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست؟.

این مدافع حرم با بیان اینکه یادواره شهدا یادآور مسیر حرکت شهدا برای عزت انقلاب اسلامی است، گفت: اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا می‌دانیم، زیرا امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

این برادر شهید اغتشاشات اخیر گفت:شهادت نصیب کسی نمی‌شود جز اینکه طبق گفته سردار سلیمانی شهید باید شهید زندگی کند.

وی تصریح کرد: شهادت قسمت است شاید یکی سالیان سال دنبال شهادت بدود ولی شهید نشود، اما یکی با رسیدن به درجه اخلاص به شهادت برسد نمونه همین شهدای امنیت و اعتشاشات اخیر می‌باشند.

وی از دشمنی دشمنان انقلاب در حق سپاه گفت و افزود:همه ما باید بدانیم هرگاه دشمن، شخصی یا مجموعه‌ای را همچون سپاه مورد حمله قرار داد و بقول خودش تحریم کرد بدانید او از ان مجموعه به تنگ آمد و احساس، خطر کرد.

در ادامه این مراسم انزان پور مدیر بندر اقتصادی امیرآباد بهشهر با بیان اینکه شهدا همیشه و در هر زمان برای ما برکت بودند گفت:مطمنا با حضور شهدا در بندر امیر آباد برکت برای ما و منطقه سرازیر می‌شود و نزول برکت الهی را به وضوح درک می‌کنیم

وی گفت وظیفه داریم همیشه نام و یاد شهدا را گرامی بداریم و کارکنان بندر امیراباد با برگزاری یاد واره شهدا یاد و نام این شهدا را گرامی می‌دارند و انشا الله این روند ادامه دارد.

انزان پور یادآور شد ما می‌توانیم با برپایی یاد واره شهدا قدردان گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا باشیم

گفتنی است دو شهید خوشنام جنگ تحملی سال گذشته در ورودی مسجد بندر امیر اباد به خاک ارمیده شدند و امروز در اولین سالگرد این شهدا یادواره شهدای بندر امیر اباد برگزار شد.

نظر شما