شناسهٔ خبر: 59221887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهید صادقی دیدار کرد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا با خانواده معظم شهید رستم صادقی، شهید پرسنل پست در استان مازندران دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، صبح روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بعنوان نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمراه جمعی از کارکنان مجموعه ارتباطات استان با خانواده تنها شهید پرسنل پست در استان مازندران دیدار کرد و پیام تقدیر ویژه مقام عالی وزارت را به خانواده ایشان تقدیم نمود.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این دیدار با اشاره به حفظ مقام والای شهدای عزیز اظهار کرد: شهادت بالاترین مقام و مرتبه در نزد خداوند است که نصیب شهدای گرانقدر می شود و امروز با توجه به دسیسه های دشمنان در جهت حفظ ارزش های شهدا مسئولیتی بزرگی در راستای تامین امنیت و آسایش مردم کشور داریم.

وی ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: برکت خون شهیدان است که امروز سرافرازانه در مقابل دشمنان اسلام ایستاده ایم و شهدا با رفتنشان رسالتی را بر دوش ما باقی گذاشتند و حال ضمن حفظ ارزشهای شهدای گرانقدر در مقابل خانواده های این عزیزان که سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند مسئولیم و خدمت به آنها افتخاری بزرگ است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه خاطر نشان کرد: شهید بزرگوار رستم صادقی تنها شهید پرسنل پست در استان مازندران بودند که در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

در این دیدار با حضور مدیرکل پست استان، نماینده بنیاد شهید شهرستان قائمشهر، نماینده فرماندهی سپاه شهرستان قائمشهر ، با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خانواده شهید بزرگوار رستم صادقی تجلیل شد.

نظر شما