شناسهٔ خبر: 59215829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابلاغ پیام وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات به خانواده شهید شرکت پست

مدیران کل ارتباطات فناوری و اطلاعات و پست مازندران با حضور در منزل شهید رستم صادقی، پیام وزیر ارتباطات را به خانواده این شهید، تقدیم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مدیران کل ارتباطات فناوری و اطلاعات و پست مازندران امروز با حضور در منزل شهید رستم صادقی تنها شهید شرکت پست مازندران در قائم شهر، پیام و لوح سپاس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به همسر این شهید بزرگوار ابلاغ و اهدا کردند.

اعزی مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات مازندران با تبریک روز بزرگداشت شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا و قدرشناسی از خاندان معزز شهدا را هدف اصلی این دیدار خواند وازصبر و بردباری و مقاومت و حمایت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از نظام جمهوری اسلامی تکریم‌کرد.

مدیرکل پست مازندران هم در این دیدار با اشاره به پیشگامی شهرستان قائم شهر در دفاع از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت شهید رستم صادقی اولین و تنها شهید پست مازندران از شهرستان قائم شهر است.

بخشی بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت را پشتوانه خادمان مردم در ارائه خدمات بی منت به جامعه هدف دانست و اظهار داشت وجود فرزندان شهدا در شرکت پست مایه مباهات و افتخار و دلگرمی مسئولان و کارکنان است.

همسر شهید صادقی نیز با قدردانی از ابلاغ پیام وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: تلاش مضاعف و توجه به مطالبات و رفع مشکلات مردم خواسته شهدا از مسئولان و کارگزاران نظام است.

شهید رستم صادقی متولد سال ۱۳۲۰ کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر سال ۱۳۶۱ در دفاع از انقلاب و کیان اسلامی در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما