شناسهٔ خبر: 59202537 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد

یک اقتباس جذاب ویدیوگیمی

صاحب‌خبر -

فیلم اقتباسی و صدالبته مورد انتظار Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد فیلم «دانجنز اند دراگنز» یک تجربه‌ی اکشن و پرهرج و مرج را در کنار لحظاتی خنده‌دار و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک فیلم کلان بودجه است که توسط پارامونت ساخته می‌شود. در بازی سیاهچال‌ها و اژدهایان هر کلاس ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی دارد و توجه به این موضوع برای موفقیت فیلم بسیار ضروری است.

نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - ویجیاتو نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - ویجیاتو

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Dungeons and Dragons به خوبی توانسته انتظارات را برآورده کند و تاکنون نمرات خوبی را به‌دست آورده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۳ نقد) امتیاز ۹۲٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۷ نقد) نمره ۸۳ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves با ارائه دادن جادوی خاص خود راه متفاوتی نسبت به دیگر فیلم‌های فانتزی را پیش می‌گیرد. داستانی درگیرکننده، شخصیت‌های دلربا، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و فضای سرگرم‌کننده، این فیلم را به یک عنوان کلاسیک ارزشمند تبدیل می‌کند.

IndieWire – نمره ۹۱ از ۱۰۰

این نه‌تنها یک فیلم فانتزی سرگرم‌کننده است که اقتباسی عالی از یک بازی ویدیویی به شمار می‌رود. دعوت‌نامه‌ای برای پا گذشتن به نسخه‌ی جدید و زیباتر از دنیایی که گیمرها از قبل آن را دوست داشتند و به‌نظر می‌رسد فیلمسازان (سازندگان) نیز به آن علاقه نشان می‌دهند.

Polygon – نمره ۹۰ از ۱۰۰
نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - ویجیاتو نمرات فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد - ویجیاتو

این فیلم در عین حال که جذاب و سرگرم‌کننده است گاها تصنعی ولی همچنان اقتباسی خوب و به طرز سرسام‌آوری خلاقانه حس می‌شود. فیلمی که ممکن است ناخواسته در پایان اشکتان را در بیاورد.

Variety – نمره ۸۰ از ۱۰۰

نبض هیجان و حس بازی در این فیلم موج می‌زند. این در حالی است که جلوه‌های ویژه‌ی پرقدرت، طراحی صحنه‌ی پرجزئیات و موسیقی جریان‌دار در طول فیلم در نهایت موفق می‌شوند تا تخیل بیننده را فعال و او را در دل ماجراجویی‌های فیلم غرق کنند.

The Hollywood Reporter – نمره ۸۰ از ۱۰۰

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که این فیلم در کل سرگرم‌کنندگی قابل توجهی را ارائه داده و یک اقتباس بسیار خوب تلقی می‌شود که از جلوه‌های بصری و فضای مناسب با بازی‌های ویدیویی بهره می‌برد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ ری تریسینگ برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

نظر شما