شناسهٔ خبر: 59135395 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر از آپ مدیا

برای دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های خرید قانونی قسمت دوم فصل 3 پوست شیر با بالاترین کیفیت از وب‌سایت آپ مدیا منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از آپ مدیا، قسمت جدید از فصل سوم سریال پوست شیر هر هفته چهارشنبه 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و فیلم‌نت پخش می‌شود. از بازیگران فصل سوم سریال پوست شیر به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی می‌توان اشاره کرد.

دانلود قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر از آپ مدیا

دانلود قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر

دانلود قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر از آپ مدیا

درباره سریال پوست شیر:

پوست شیر یکی از سریال‌های نمایش خانگی در ژانر درام جنایی و خانوادگی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. فصل اول این مجموعه در ۱ مهر ۱۴۰۱ و فصل دوم در ۳۰ آذر از شبکه نمایش خانگی و دانلود قانونی سایت دانلود فیلم رایگان آپ مدیا آغاز شد و هم اکنون فصل سوم سریال پوست شیر از 10 اسفند وارد نمایش خانگی می‌شود.

داستان فصل 3 قسمت دوم سریال پوست شیر:

پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. همسر نعیم طلاق می‌گیرد و سال‌ها است که با مردی دیگر زندگی مشترک دارد و ساحل نیز همان مرد را پدر خطاب می‌کند اما بعد از آزادی نعیم رابطه‌اش با او شکل می‌گیرد.

پخش قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر:

قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر این هفته چهارشنبه هشت صبح از شبکه نمایش خانگی، فیلم‌نت و آپ مدیا به صورت قانونی پخش می‌شود. هم‌اکنون برای دانلود انیمیشن و سریال‌های بیشتر شبکه نمایش خانگی و فیلم‌های رایگان خارجی روز دنیا با مراجعه به نشانی upmedia.movie از آخرین و جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما