شناسهٔ خبر: 590550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بيانيه استاندار و امام جمعه بيرجند به مناسبت روز جهاني قدس

صاحب‌خبر - بیرجند / واحد مرکزی خبر / اجتماعی

استاندار خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در بیانیه های جداگانه اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز سیاسی فراخواندند.
در بیانیه استاندار خراسان جنوبی آمده است ؛ روز قدس، نماد ایستادگی مسلمانان در برابر زورگویان و زیاده خواهان و روز بیداری ملت های مسلمان و آزاده جهان است که در دفاع از ملت مسلمان فلسطین با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی این روز جهـانی ، خشم و انزجار خود را از جـنایـات صهیونیست غاصب ابراز می کنند و پاسخ محکم و قاطعی به این همه بی عدالتی و ظلم می دهند.
وجه الله دمتگزار در بیانیه خود آورده است: اینک در آستانه روز جهانی قدس بـا گرامیداشت یاد و
خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تأسی از رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله)، ضمن تجدید میثاق با آرمان های مردم ستمدیده فلسطین و فرزندان مقاومت اسلامی ، همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان می رسانیم .
امام جمعه بیرجند هم در بیانیه ای با بیان اینکه جنایات اخیر صهیونیسم در غزه نه تنها دل مسلمانان بلکه
همه وجدانهای آزاد دنیا را به درد آورده است گفت : امروز رژیم ملعون صهیونیستی جنایات عظیمی را شب و روز علیه فرزندان پاک اسلام انجام می دهد و ملت ایران در پاسخ به این جنایات ،با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ، بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مظلومان فسلطین اعلام خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رضایی همچنین سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات اخیر صهیونسیم ها در غزه را نشان دهنده حمایت سران این کشورها از رژیم غاصب اسرائیل دانست .
0002

نظر شما