شناسهٔ خبر: 58931189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانبازان الگو‌های ماندگار جامعه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران: روز جانباز فرصت مغتنمی برای تجلیل از نام آوران دوران هشت سال دفاع مقدس و پرچمداران عزت و سربلندی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نامگذاری چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز، نمادی از معنویت، عدالت، عزت و قدرت غیور مردانی است که در راه آرمان‌های الهی و انقلابی پیر و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور کردند، روز جانباز فرصت مغتنمی برای تجلیل از نام آوران دوران هشت سال دفاع مقدس و پرچمداران عزت و سربلندی است.

جانبازان عزیز با شجاعت و ایثار مثال زدنی‌شان در عرصه هشت سال دفاع مقدس، همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و الگو‌های ماندگار جامعه‌اند.

جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‌‏آلایش خود می‌کند؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏‌کنند.

بی‌تردید فداکاری‌های جانبازان عزیز که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین کرده است تا ابد در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمامی جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبور آنان و همچنین همکاران جانباز بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده، در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) سلامتی و موفقیت جانبازان عزیز را از خداوند بزرگ آرزومندم.

نظر شما