شناسهٔ خبر: 58887374 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت تعامل با همه دستگاه‌ها برای ایجاد صلح و سازش

دادستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری یکی از وظایف مهم دادستان‌ها را تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد امنیت و برقراری صلح وسازش برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرضا علیمحمدی دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان فارسان ملاک و شاخص کار دادستان در دستگاه قضایی را مردم داری و قانونمداری عنوان کرد. 

دادستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: رسالت کار دستگاه قضا بر دو اصل خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت قرار داده شده است که تحقق این دو اصل در شهرستان فارسان با توجه به فرهنگ غنی مردم منطقه اهمیتی دوچندان می‌یابد.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان فارسان در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم میهن اسلامی و نظام مقدس کرده‌اند و لذا می‌طلبد که کارکنان و قضات دادگستری این شهرستان به پاس بزرگ منشی و رشادت‌های این مردم غیور با جدیت برای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های ایشان تلاش کنند.

علی محمدی با تأکید برحفظ شأن و منزلت مردم در دستگاه قضایی بیان کرد: علاوه بر اصول مذهبی و سفارشات دینی برای تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت اشخاص، به لحاظ سیستم اداری آنچه که موجب رضایتمندی مراجعان از یک نهاد می‌شود اهمیت قائل شدن برای حقوق شهروندان و بهادادن به خواسته‌های منطقی و به حق ایشان است.

وی گفت: توجه به این امور نه تنها موجب رضایتمندی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی مردم می‌شود بلکه در بعد کلان نیز موجب استحکام پایه‌های نظام اسلامی خواهد بود.

دادستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری یکی از وظایف مهم دادستان‌ها را تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد امنیت و برقراری صلح وسازش عنوان کرد و به دادستان جدید شهرستان فارسان توصیه کرد تا ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف و ائمه جمعه و جماعات، نسبت به گسترش فرهنگ حسنه صلح و سازش در میان مردم تلاش کند.

گفتنی است در این مراسم مهدی درویش‌زاده به عنوان دادستان جدید شهرستان فارسان معرفی و از زحمات و تلاش‌های یاسر کریمی دادستان پیشین این شهرستان تجلیل شد.

نظر شما