شناسهٔ خبر: 58775450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره مندی 126 اسفراینی از تسهیلات قرض الحسنه ناباروی

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای مهر تا اول بهمن ماه سال جاری126 نفر تسهیلات قرض الحسنه بیماران صعب العلاج و سرطانی و ناباروری دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در اسفراین اظهارکرد: از ابتدای مهر تا اول بهمن ماه سال جاری ۱۲۶ نفر تسهیلات قرض الحسنه بیماران صعب العلاج و سرطانی و ناباروری دریافت کردند. 

وی با بیان اینکه تاکنون چهار دوره تسهیلات قرض الحسنه بیماران صعب العلاج، سرطانی و ناباروری در اسفراین دریافت کردند، گفت: در این دوره برای تسهیلات بیماران خاص و سرطانی ۱۰۵ نفر معرفی شدند که از این تعداد ۷۸ نفر این وام را دریافت کردند. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر برای دریافت وام ناباروری معرفی شدند، افزود: از این تعداد ۴۸ نفر دریافت و مابقی در انتظار دریافت تسهیلات هستند. 

فرحناز کاظمی، سرپرست اداره تعالی بالینی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه به هر زوج نابارور یک سهمیه وام تعلق می گیرد، ادامه داد: بیماران مبتلا به سرطان به شرط تایید مرکز درمانی مبنی بر انجام مداخله درمانی سرطان واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند. 

 کاظمی با تاکید بر اینکه مدارک مربوط به بیماری صعب العلاج و خاص برای تایید هویت و بیماری الزامی است افزود: با توجه به اینکه برخی بیماران واجد شرایط کودک هستند، سرپرست قانونی کودک با در دست داشتن مدارک قانونی جهت اهراز هویت به بانک معرفی می شود.

پایان پیام/د

نظر شما