شناسهٔ خبر: 58693374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت به حضور راهپیمایی مردم هرمزگان در ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان در بیانیه‌هایی جداگانه از مردم دعوت به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس در متن بیانیه‌ها آمده است؛
۲۲ بهمن تجلی اراده بزرگ مردمان ایران زمین در کالبد انقلاب اسلامی است که پایان تحقیر دیکتاتوران را به جشن حماسی مبدل کرده اند.
فردا بی تردید اجتماع مردمی تحقق نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را چنان پتک آهنین بر فرق فرزندان کودتا، تجزیه طلبان، منافقان و طماعان تمامیت ارضی ایران اسلامی فرود می‌آورد تا خاطر ننگین شان به یاد داشته باشد که از نسل همان زنان فداکار و مردان جان برکف انقلاب، رشید فرزندانی مقتدرانه حافظ وجب به وجب آب و خاک ایرانند.
در این روز مردم هرمزگان آگاهانه وفاداری خود را به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به گوش جهانیان می‌رسانند.
اینگونه که شما در عرصه و میدان هستید باردیگر خط بطلانی می‌کشید بر خیال خام دشمنان و کوبنده‌تر از قبل توی دهنی به آن‌ها خواهیدزد تا بدانند رشادت ها، مصائب و خون‌های جوانان وطن در راه استقلال، آزادی و رسیدن به جمهوری اسلامی فراموش شدنی نیست و تا همیشه تاریخ، جمهوری اسلامی ایران استوار ایستاده است.
در قسمت دیگری از این بیانیه‌ها آمده است؛ دهه فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است.

بیشتربخوانید: اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های هرمزگان
ملت ایران در جریان باشند در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام، با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و اسلام وارد میدان شده بودند که با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان نظام، ملت ایران و خون شهدا، تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سال‌های گذشته دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند و نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌سازد.

نظر شما