شناسهٔ خبر: 58184263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در هرمزگان

هرمزگانی‌ها امروز در راهپیمایی سراسری همگام با ایران اسلامی هتاکی سیاست مداران فرانسوی و نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ هرمزگانی‌ها در این راهپیمایی با سر دادن شعار‌هایی مانند سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت، ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم و فرانسه حیا کن، دشمنی رو رها کن حمایت خود را از نظام انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در پایان این مراسم هرمزگانی با امضای قطعنامه‌ای در پنج بند اهانت به ساحت ولایت و مرجعیت شیعه را محکوم کردند.
در بخشی از این بیانه آمده است: برای ملت ایران روشن است که خوی استکباری دنیای غرب و دولت بد نام و بد سابقه فرانسه مانه از درک حقایق نورانی اسلام و جایگاه پر فروغ ولایت و مرجعیت دینی است.

بیشتر بخوانید؛ محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

در بخش دیگر این بیانه آمده روی سخن ما به جوانان حقیقت جو و بیدار دل اروپا و آمریکا سراسر جهان است که بار دیگر پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی را که در تاریخ بهمن سال ۹۳ به منظور بیداری و هوشیاری حس حقیقت جویی در قلب جوانان اروپایی و آمریکایی ایجاد کردند.
ما ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی به عاملان این نوع اقدامات سخیف ضد دینی و به توهین کنندکان به مقدسات الهی هشدار می‌دهیم تا قبل از اینکه آتش خشم انقلابی مسلمانان جهان گرفتار و یا به دلیل ترس از انتقام آزادی خواهان جهان، همچون سلمان رشدی ملعون به پستوخانه‌های نا امن پناه ببرند، از سرنوشت نکبت بار این عناصر خبیث، عبرت بگیرند.

<div id="video-display-embed-code_9077836"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3713681/9077836?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما