شناسهٔ خبر: 58675904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت روز نیروی هوایی در بندرعباس

مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی با برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های پایگاه نهم شکاری شهیدعبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم که با حضور مسئولان لشکری و کشوری مستقر در هرمزگان برگزار شد، گفت: ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) از روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دیدار هرساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۹ بهمن با نیرو‌ها و فرماندهان نیروی هوایی ارتش نشان از رضایتمندی رهبر انقلاب از نیروی هوایی ارتش دارد.
وی گفت: بصیرت یعنی تصمیم گیری مناسب در لحظه مناسب، و بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) از مصادیق بصیرت در دوران انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: ارتش همواره با ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، سهم مهمی در شکل گیری ایران قوی داشته است.
وی گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها، تعهد به آرمان‌ها و ایستادگی و مقاومت بر این آرمان‌ها است و دلیل دشمنی استکبار با ایران اسلامی نیز این ایستادگی و مقاومت است.

بیشتر بخوانید:  اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های هرمزگان


نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دشمن با همه ابزار‌ها سعی می‌کند جلوی حرکت تکاملی انقلاب اسلامی برای ساخت تمدن نوین را بگیرد، اما با استقامت ملت ایران در برابر دشمن، همه مشکلات رفع خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: امروزه ایران اسلامی مرز‌های علم و دانش بویژه در عرصه‌هایی مانند، نانوتکنولوژی، هسته‌ای و هوافضا را درنوردیده است که این نتیجه ماندن بر راه امام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
فرمانده پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی نیز در صبح گاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
امیر خلبان سرتیپ دوم محسن حیدریان افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، ایمان نیرو‌های ارتشی موجب قدرتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی گفت: عهد بسته ایم که همواره در کنار مردم حافظ امینت این منطقه استراتژیک و مهم از سرزمین مان باشیم.
در این مراسم پس از برگزاری رژه یگان‌های مختلف حاضر در مراسم صبحگاه، از شماری از خانواده‌های شهدا، جانبازان و نیرو‌های برگزیده این پایگاه قدردانی شد.
۱۹ بهمن به مناسبت بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ به نام روز نیروی هوایی نامگذاری شده است.

نظر شما