شناسهٔ خبر: 67998696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم نسیم مرادی در ورامین

ورامین- ایرنا- آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم، نسیم مرادی از شهدای تیپ فاطمیون مدافع حرم در ورامین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز جمعه در آستان مقدس امامزاده زیدابوالحسن (ع) ورامین برگزار شد، یاد و خاطره شهیدای مدافع حرم و همچنین شهید اسماعیل هنیه که در جنایت ترور رژیم کودک کش اسرائیل به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود گرامی داشته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهدای مدافع حرم، ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت را با خون خود به اثبات رسانده و امنیت و آسایش را در منطقه حفظ کردند.

آئین بزرگداشت شهید مدافع حرم نسیم مرادی در ورامین

سرهنگ پاسدار مهدی امینی افزود: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند که برای حفظ حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت باید از همه هستی خود گذشت و این ایثار از خود گذشتی آنان باعث شد تا دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام در توطئه‌های خود علیه امنیت ایران اسلامی ناکام بمانند.

وی در خصوص شهید نسیم مرادی اظهار داشت: این شهیدسرافراز در سال ۱۳۹۹ در مقابله با گروه‌های تروریسی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود که با توجه به عدم شناسایی خانواده، پیکر پاک و مطهرش به دستور رهبر معظم انقلاب در حرم امام هشتیم شیعیان جهان به خاک سپرده شد.

امینی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، خانواده این شهید سرافراز پس از سال‌ها شناسایی شد و این مراسم، به پاس تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی این شهید مدافع حرم برگزار شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما