شناسهٔ خبر: 58689943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس:

22 بهمن، پیامِ ساحل‌نشینان خلیج فارس به دنیا مخابره می‌شود

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن دعوت از مردم دریا دل استان برای حضور با صلابت و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: فردا پیام ساحل نشینان خلیج فارس ایران به همه کشورهای دوست و دشمن در دنیا مخابره می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، از دهه مبارک فجر به عنوان بزرگ‌ترین ایام الله ملت ایران یاد کرد و افزود: ۲۲ بهمن روزی است که مردم ایران یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بیعت می‌کنند.

وی بیان کرد: فردا روز بزرگ حماسه ملت ایران و متفاوت با سال‌های گذشته است؛ چرا که ملت ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حرف‌های خود را با دنیا خواهند زد و دوست و دشمن فردا نظاره گر ملت ایران خواهد بود.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: اطمینان خواهیم داد که این انقلاب اسلامی توسط ملت ایران بنیان گذاشته شده و رسالت تمدن سازی را دارد و باید این انقلاب بستر ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز گفت: دشمنان و منافقان در چندین ماه گذشته که ملت ایران را زیر فشار تبلیغات و رسانه ای خود قرار داده بودند و حرف‌های مفتی علیه ملت و انقلاب ایران می‌زدند، جواب نخست را در همان اغتشاشات گرفتند اما جواب کوبنده و اصلی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافت می‌کنند.

شعارهای انقلاب همیشه زنده و تازه است

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال همیشه زنده است و بوی تازگی می‌دهد و مردم بر اساس منطق نمی‌توانند دست از این شعارها بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز جوانان و نسل بالنده و پرانرژی امروز بدانند که این شعارها کهنگی ندارد و آرمانی و ثابت است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اوج ننگ و اوج ذلت برای مردم ما بود، ادامه داد: استقلال خواهی و آزادی خواهی از شعارهای پایه ای انقلاب اسلامی ایران بود که نباید زیر یوغ دشمن و نوکر اجانب باشیم بلکه باید روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با توجه به اینکه ملت ایران در میان همه ملت‌های دوست و دشمن تنها ملتی است که در دنیا حرف خود را می‌زند، تصریح کرد: عدالت و رفع تبعیض در همه حوزه های فردی، اجتماعی، علمی، آموزشی و اقتصادی از دیگر آرمان انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز شاهد هستیم در بخش آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، درآمدهای کشور به سمت و سوی مناطق محروم سرازیر می‌شود.

عبادی زاده ادامه داد: امروز خدمات انقلاب اسلامی حتی در دورترین و محروم ترین نقاط استان و کشور در زمینه راهسازی، آبرسانی، برق رسانی و بهداشت ودرمان گسترده است و ملت ایران زیر سایه انقلاب اسلامی در جایگاه خوبی قرار دارد.

عفو عمومی رهبر انقلاب اسلامی دشمن را غافلگیر کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به عفو عمومی و پدرانه رهبر انقلاب اسلامی گفت: این عفو عمومی بسیار حکیمانه بود و دشمنان را غافلگیر و سردگم کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: رهبری گام بلندی برداشت و با ابراز ندامت افراد پاک اما جاهل وغافل این‌ها را مورد عفو قرار داد که آب سردی بر همه دسیسه ها و دردهایی بود که دشمن ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این دوره از اغتشاشات حکیمانه مسائل را مدیرت کردند و یکی از گام‌های اصلی در این مسائل همین عفو عمومی افراد غافل و جاهل بود.

وی بااشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب از خواص نیز خواست که صفوف خود را از دشمن جدا کنند، گفت: رهبری بارها مواضع دشمن را با تبیین روشنگری و بصیرت افزایی خود منهدم کردند و نتیجه آن نیز این بوده که ملت ایران به خوبی اغتشاشات را مدیریت کرد و نیروهای مسلح و امنیتی در تمامی این لحظات با تدبیر رفتار کردند.

نظر شما